Hva skal dere i helgen?

• Trådstarter Trådstarter Persienna
  • Opprettet Opprettet
P

Persienna

Guest
Vi har ingen planer. Lurer litt på hva vi skal finne på. Noen tips? Er meldt dårlig vær.

Her går helgen i selskaper, barneselskap lørdag og feiring av min bursdag søndag.

Det er ikke åpen brannstasjon i nærheten av dere da? På lørdag er det jo flere stasjoner rundt om i landet som har åpent for publikum. Hvis du har barn i rett alder er jo det alltid spennende :-)

Babysvømming, besøke en venninne og sønnen hennes, gubben skal rydde eiendommen. Og broren min har bursdag på mandag så blir nok en liten feiring av den ila helgen:-)

Ikke noenting som jeg vet om. Gjerne besøke noen, besøke lekeland. Gjerne en fjelltur sammen. Tar det som det kommer tenker jeg :D

Tenkt oss en tur på kino på lørdag, og så må jeg male to vinduskarmer og helst kjøpe gardiner i løpet av helgen

Ut med ei venninne og sønnen hennes på lørdag. Familien på kaffe på søndag. Ellers prøve å rydde litt i hagen og slappe av.

Vi skal på åpen brannstasjon på lørdag hvertfall :)
I morgen skal samboer og guttungen ha guttedag :p og søndag tar vi det litt som det kommer.
Vurderer å ta en tur til bjørneparken :)

Åpen brannstasjon på lørdag ja
Fotballturnering søndag

Mini skal i bursdag på lørdag så får ikke funnet på så mye annet. Innviterer en kompis til brettspilling da.
Søndagen tar jeg sikkert med ungene i åpen hall.

Vi skal egentlig bare gå tur med en venninne av meg på søndag :) ellers skal vi ikke så mye.

Vi skal få besøk og kanskje besøke åpen gård

Vi skal ha dåp på søndag. Så lørdag går med til matlaging og pynting av bord, vaske unger og ta et fotbad :)

Mannen har jobbehelg, så vi får se hva jeg og ungene finner på. Vi har ikke lagt noen planer enda.

Lage MASSE gryte, siden det ramla litt hjort inn her i dag ;) så det må kuttes, stekes, kokes, fryses...
Og så er det noen tantunger som skal spille sesongens første kamp, så det må vi få med oss :)
Og så skal vi fylle opp med ved, gå på kino (bare oss voksne), vaske, rydde, planlegge høsten, rydde unna på terrassen og gjøre klart for vinteren og muligens plante ferdig løk og stauder :)

Lørdag skal vi i 2 bursdagsbesøk og søndag har jeg tenkt å få ryddet hagen helt klar for høsten :) skal flytte om 1 måned, så like greit å bare få begynt.

Vi får gjester

Back
Topp