Hva skal dere i helgen?

Min plan er å bli frisk!
Har liggi rett ut i tre dager med influensa nå, så en innehelg under teppet og kanskje en film er veldig nødvendig her nå

I morgen skal vi i bursdag :) å på søndag før jeg besøk av mamma :) pleier å lage middag til henne på morsdagen :)

Tenkte å overraske mamma med kake på søndag :) , men ellers har vi ingen planer. Litt kvalm om dagen så om ikke det letter snart blir det en veldig rolig helg.

Imorgen skal vi på middag til svigers og fortelle at de skal bli besteforeldre for første gang. :D
På søndag skal vi ut å spise og deretter se Deadpool på kino, for å feire <3

Hjelpe svigermor med 70års feiring imorgen. Ellers lite planer, og samboer er nok en gang på jobb i helga..

Jeg har bursdag i morgen, og på søndag er det jo morsdag :)

Frisør time i morgen, så mulig en skitur på søndag hvis formen er grei :)

Skal jobbe senvakt så blir en kjedelig lørdagskveld for meg :( Søndag har vi ingen planer enda :)

Imorgen skal vi møte min søster med følge ;)
Og det snør så håper det fortsetter til søndag for da skal jeg få med snuppa ut og gå på ski, ellers skal vi slappe av ;)

Imorgen skal vi møte min søster med følge ;)
Og det snør så håper det fortsetter til søndag for da skal jeg få med snuppa ut og gå på ski, ellers skal vi slappe av ;)
Så heldige dere er som har snø så dere kan stå på ski :)

Så heldige dere er som har snø så dere kan stå på ski :)
Kom idag :p
Snuppa her har hvert ganske fortvilet over å ikke kunne stå på ski enda!! :o
Hun har ventet og ventet, hun har også tatt på skiskoene i håp om at et mirakel skulle skje :p

Kom idag :p
Snuppa her har hvert ganske fortvilet over å ikke kunne stå på ski enda!! :o
Hun har ventet og ventet, hun har også tatt på skiskoene i håp om at et mirakel skulle skje :p
Da håper jeg dere får nok så hun får stått litt :)

Morgen skal jeg i 30 årslag til en veldig god venninne. Ingen der som vet at jeg bærer på en hemmelighet, men flaks jeg er nykterist, så slipper jeg bortforklare hvorfor jeg ikke drikker i vartfall:)

Back
Topp