Hva skal dere i helgen?

Kose med mannen og svigerfar kommer en tur :) duda? :)

Kose med lillebror og trille om været er greit :)

Så får jeg vist besøk av fetteren min med kone og unger i morgen. Og ei venninne på kvelden. Så får jeg ta en kjapp tur på butikken i morra tidlig Så jeg har noe å by gjestene mine på...

Last edited:
Skal på besøk til et vennepar i morgen, ellers er helgen tom for planer og det er igrunnen deilig ;)

Male,rydde , vaske, sortere
Hente to bursdagsgaver på posten
Muligens besøke det nye familiemedlemmet

Slappe av og kose oss hjemme! Mulig vi drar og bader eller noe, får se an været først :)

I dag skal det vaskes og bakes enda mer til bursdagsfeiring. I morgen og søndag skal lille feires! Mulig jeg får til å beise litt mer også :)

Slappe av, spise god mat, leke med toåringen, sikkert se en film eller to, rydde, strikke :)

Slappe av hjemme tror jeg, muligens opp til mamma og pappa og male litt møbler som står der :)

Siden svigermor var på besøk igår så er huset nyvasket, altså blir helgen nok brukt til avslapning :) Vi skal forresten ut og prøvekjøre noen biler da vår fantastiske gamle Forester fikk dødsdommen på NAF forrige uke :(
Og så skal vi på åpent hus hos en eksentrisk komponist som bor i skogen bak huset vårt sammen med kona si og en polsk treskjærer. Treskjæreren har gjort huset om til et kunstverk! Var mannen min som fortalte meg om det, så vi gleder oss begge to :D

Skal på festival og tilhørende tivoli! :)

Mannen har fri :O Og været er meldt bra:O Så blir vel grilling vel:) Og tar sikkert frem badebassenget til gutten, hvis det er varmt bok. Søndag skal vi på besøk til svigerfar:)

Back
Topp