Hva skal dere i helgen?

Skal ligge på hotell :) eller sove der da, ellers blir det å være på sykehuset.

Rydde, rydde ,rydde....
Planlegge halloweenfest
Slappe av med familien
Besøke ei venninne

Får besøk av bror, svigerinne, og nevø. Han er på alder med lillebror her i huset, så veldig koselig når de kommer på besøk :-D

Vi får besøk av min mor hele helgen, og så skal vi ta med barna til tippoldefaren å ta generasjonsbilder. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bake gulrotkake, kjøpe gresskar ellers bare slappe av mest mulig

Ikveld skulle jeg vært på fest med kollegaer. Men orker ikke.. Imorgen blir det boligmesse med samboer og mini:)

På lørdag skal vi kjøpe søskenvogn.
På søndag kommer snekkeren og skal bytte tre vinduer.

I kveld er jeg alene hjemme, mannen skal på firmafest :)
Er invitert på IL fest i morgen, så får se an om jeg orker å stikke innom en liten tur bare for å støtte Råde IL :)
Ellers ingen planer

I kveld skal jeg og sambo på kino, første "daten" etter fødselen. Sambo ble så glad at han fikk tårer i øya når jeg endelig sa ja til 3timer barnepike :-P ellers ikke lagt noen planer enda :-)

I dag etter jobb blir det trim tur+ ta sol etter på! Shine hus, bake kake:)

I morgen blir det bursdag på dagtid også fest om kvelden. Søndag skal jeg Gjøre minst mulig og bare slappe av frem til jeg skal på nattevakt:)

Vi skal visst til Kiel i morgen, ringte mannen min akkurat og sa:)
Litt siste mulighet til å gjøre noe med guttungen før vi blir 4.

Her skal vi pusse opp stue og spisestue. Får slappe av neste helg :p

Kanskje lekeland i morgen og besøk av onkelen min og bursdagsfeiring av meg og mannen på kvelden :)

Blir vel litt rydding og vasking til babyens ankomst, og så ut og spise med venner i morgen. Har ikke sett dem på kjempelenge så det blir koselig :)

Idag har jeg handlet litt julegaver, ikveld skal vi kanskje ut å spise med noen venner og resten av helga bare slappe av og kose oss :)

Back
Topp