Hva skal dere i helgen?

Liol

Forelsket i forumet
vi skulle egentlig på julebord med mannens jobb, men avlyste pga jeg er så innmari dårlig... vi skal bare ha ei rolig kjærestehelg. gutten skal til besteforeldre og vi skal bare prøve å finne litt overskudd... :)

Hit kommer Tantebarna mine :) ei på 4 å ei på 7 så her blir det liv;) åsså jeg som er så trøtt om dagen :p

åå, så koselig! Håper du holder deg våken like lenge som dem iallefall!! hihi!
Jeg bruker å sovne ca 20 minutt etter guttungen på kvelden! fnis! :) Kos deg!

Her skal vi bare slappe av og kose oss med guttene våres :)

.........kan hende jeg må en tur på føden, da jeg skal være med venninnen min på fødselen :D

Så spennende å få være med på ei venninnes fødsel!! Tøft gjort, sikker på du kommer til å være ei kjempestøtte!! Lykke til når det braker løs!! :D

Jobb i morgen og jeg gruer meg så fælt pga den dårlige formen, men må bare komme meg igjennom dagen :-/ ellers skal vi bare slappe av og spise noe god mat :-)

Vi skal begynne å flytte, har nettopp solgt huset og flytter midlertidig hjem til min far, eier et hus og er alane så vi får hele andre etasje xsmile9 Skal bu der til vårt nye hjem står ferdig bygget.

Vi skal begynne å flytte, har nettopp solgt huset og flytter midlertidig hjem til min far, eier et hus og er alane så vi får hele andre etasje xsmile9 Skal bu der til vårt nye hjem står ferdig bygget.

gratulerer med hussalg! Og lykke til med flytting! :D bygger dere enebolig eller? Når regner dere med det er innflyttningsklart i nybygger da? :)

Ja vi bygger enebolig på 3 etg ca(350km)med leilighet i kjelleren. Vi er ennå litt usikkre på korti det står klart, må kanskje bo litt hos min far med den lille i magen ( om alt skulle få bra da selfølgelig) Gleder meg veldig, får ett stooort hus slik jeg vil ha det xsmile5

Så spennende å få være med på ei venninnes fødsel!! Tøft gjort, sikker på du kommer til å være ei kjempestøtte!! Lykke til når det braker løs!! :D

Tusen takk :) Er veldig spent, men satser på at alt går bra :)

Vi skal stortsett bare ha en stille og rolig helg. Kanskje vi tar en tur til sentrum imorgen og kjøper julegaver. Det er første helg på lenge at vi ikke har planer, så blir godt og bare slappe av :)

Her blir det helst å slappe av.
Skal en tur på besøk til et vennepar og skravle litt i morgen :)
Og søndag er gullet sin dag ♥
Da blir det kos og avslapping i sofaen :)

Jeg og kommende storesøster skal på åpen gård på en jordbruksskole i morgen. Der skal vi hilse på sauer, kyr, høns og masse annet Gøy. Sist vi var der sov hun bare hele tiden, men det var jo kjekt fodamer likevel... Nei, herrejemini! Dette er jo om en uke! I morgen blir det julemarked og ryddings av huset før besøk på søndag. ;) på søndag kommer broren til mannen med familie på kaffebesøk. Det blir koselig!

Frihelg, kos, gode middager og julemarked i morra formiddag.
en deilig kosehelg egentlig. Jeg er kvalm og uggen og halsbrann, så blir jo litt mindre hyggelig pga det, men ellers bra. ;)

Mini er hos mine foreldre i helgen. Vi har leid prøveskilter til den ene banebilen for i morgen, så blir vel ut å teste litt ;)

Jobb, og kanskje begynne så smått på noe julebakst.

Back
Topp