Hva skal dere i helgen?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Har dere noen planer eller skal dere slappe helt av?
Jeg skal i 40års lag til min kusine idag! Mannen har ordnet overraskelsesfest for hun,med band og partytelt i hagen.. :D

Håper jeg ikke er altfor sliten..
Har vært og knekt litt hos kiropraktoren idag,deilig:)

Ha en fin helg:D

Skal vere barnevakt for nevøen min på 2år. Siden søstern og samboeren hennast skal i bryllup..

I kveld skal vi ut og spise med bestevenninna mi og samboeren hennes. Har barnevakt til Alexander. Resten av helgen blir vel en salig mix av avslapping og besøk av folk som har lyst på kake i forbindelse med bursdagen min i går :D

Skal på spillekveld hos noen venner i kveld! Elsker brettspill, hehe... ;)
I morgen får jeg besøk av mamma og pappa. Håper helga går fort fort fort... Håper tiden generelt går fort :o) I måned igjen til termin idag!!! :D

Her blir det og gjøre minst mulig! Bare slappe av.. Har så sinnsykt med vondter nederst i magen og er sliten!

For første gang siden jeg ble mamma er jeg alene i helgen - uten mann OG barn. Så det skal nytes. Skal få unnagjort det som trengs til babyen, slik at alt er klart!

Imorgen skal jeg på innflyttingsfest. Så det gleder jeg meg til - komme meg litt ut.

Ellers ikke mye - slappe av for det meste, og nyte alenetiden! 

Har lovet altfor mye, så her blir det å scrappe bursdagskort for harde livet. Kan være greit å få det unna før minisjefen kommer, så det er på tide å få ræva i gir. I grunnen en grei fritidssyssel nå som bekkenet trøbler og det blir mye innetid

Etter forrige helg har jeg sett frem til en rolig helg, men det spørs hvordan det blir :-p
Det er Birkebeinerritt i helgen og mannen til ei venninne skal sykle i morgen. 
Skulle aller helst kommet oss bort for å heie han i mål, men med så mye trafikk og folk er jeg usikker på om jeg orker bortover alene med guttungen. 
Vi har invitert en jevngammel fetter på overnatting i morgen, så her blir det nok full fart. 
Men gutta leker veldig fint sammen da, så det blir nok ikke så slitsomt egentlig =) '
Venninnelunch på søndag - som jeg gleder meg veldig til!

Back
Topp