Hva skal dere i helgen?

Gullklump

Forelsket i forumet

I dag har jeg fri, og guttungen har tatt helg, så vi skal kose oss i hagen i dag.

Ellers i helgen, blir det bygging av terrasse, kanskje en båttur eller en kanotur....

Men finværet skal iallefall nytes, så nå skal vi ut og fylle bassenget.....  

Hørtes kjempetrivelig ut =) 

Jeg er klar for sola. Jeg har akkurat blåst opp ddobbeltluftmadrassen og venter bare på at sola skal inntre verandaen. 

Jeg har langfri nå, og skal nyte en solrik helg med bursdagsfeiring av ei venninne og grilling, så det ser ut til å bli en super helg =D 

Jobber til kl 14.30. Da er det hjem å bake to kaker til bryllup på søndag. Og så må jeg få skrevet talen :-/ Hjelp å jeg gruer meg, ikke flink til sånne ting. Og med så mye hormoner som Er i denne kroppen om dagen så blir det spennende å se om jeg klarer å få gjennomført den.

I dag er snuppa hjemme me mamsen 2.dag på rad:-) og i dag er d overskyet, så i dag har vi kvilet oss inne:-) mn d blir tur til campingvogna til svigers i helga v sjøen. Så satser på at fin været som er meldt kommer tilbake og d skal nytes så absolutt:-)

Har barnefri i helga så den går med til og lese til både norskeksamen skriftlig skal ihvertfall bla igjennom bøkene og til historieprøve :) 

Skal i bryllup i morgen :) Så nå skal vi kjøre for å levere mini hos foreldra mine...

Gleder meg egentlig mest til søndag for da skal jeg slappe av et par dager. vært mye i mai og litt slitsomt med bryllup hvor jeg ikke kjenner så mange. Da hadde det vært greit med litt vin i glasset men det går jo ikke :)

Ha en super helg alle sammen

Bare slappe av i hele helga. Blir vel en liten bytur imorra med ungene regner jeg med. Spise softis i byen må til

Jeg har frihelg/langhelg, og har brukt dagen i dag til å stelle i stand grilling! Har hatt et steika fint vær i dag, og vi har kosa oss masse her hjemme sammen med noen vennepar av oss. Siden sola er oppe til 21.30, så sitter mannen og et vennepar ute i boblebadet på verandaen og nyter tilværelsen med noen øl (..mens jeg sitter inne på babyverden..:p) Skal ut og slikke de siste solstrålene nå, og håper været holder seg hele pinsa - om ikke hele sommeren! Vi er ikke bortskjemt med finvær her (Moldeområdet), så det må nytes når det nytes kan.:)

God helg og god pinse til dere alle sammen!!!

Back
Topp