Hva skal dere i helgen?

tingeling1

Forumet er livet
På lørdag skal jeg og mannen til oslo og se Pernille Sørensens show. Mannen fikk det av meg i julegave, vi gleder oss masse! Så skal vi spise på Fridays og overnatte på hotell [:)] Jeg eeeeelsker hoteller [8D] Gleder meg til å være litt kjærester, og jentene gleder seg til å sove hos besteforeldrene [:)]

Hva er deres planer for helgen?

Gooood tur snuppa! Her blir det slappings tror jeg, siden alle er utslitt[8D]. Overordnet mål vil være kos og velvære[8D]

Good tur!!! Kos dere masse!!

Her skal vi ikke en ting. Bare slappe av.

ååå! det hørtes kjempekos ut!!

Vi har svigers i byen ikke hos oss da men regner med det meste av helgen går med til de.. og så har jeg jo to små forkjølte så får bare håpe de blir bedre...

Dere er superflinke å være "kjærester"!!![:D][:D]

Vi lurer på å ta oss en tur på hytta. Frister ike helt 100% siden det er meldt så mye regn, men vi kan jo likegodt kose oss på fjellet som hjemme. Vi har vært ute i regnet før liksom...[8D]

Prøve å rydde å få ting påplass osv, har Oliver hos meg til Onsdag nå så får ta litt å litt :) tilbringe litt tid med kjæresten å venner også :) Har fantastiske venner og kjæreste som har hjulpet meg å flytte [:)]

Vi skal rive ned kjøkkenet og stua vår.....[&:][:)] har flyttet ned i kjellerleil vår så nå skal vi sette i gang og totalrenovere stua og kjøkkenet! Gleder meg til vi blir ferdig men utrolig deilig å ikke bo oppi det[:)] det blir jo sambo som skal gjøre dtt meste da så jeg og Jonatan får passe på å få i han mat og drikke.

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Loppis, loppis, loppis [:D] [:D] [:D]
*gleeeder meg til årets første loppemarkeder jah*

Samme som Kua..........Loppis loppis loppis....skal se etter metallbokser, et nattbord og retro lamper[8D]
+ VIN VIN VIN!!

BARNEFRI!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Har ikkje hatt barnevakt siden september,så denne helgen skal nyyyyyyytes[:D]

Og såklart en bytur i morgen[8D]

Kose oss med Ole og Trym. Vet ikke helt hva vi skal finne på med de små, sikkert løpe av oss litt lopper i blodet ute, så håper jeg på en tur på ikea og kjøpe kommode så vi ha noe å putte klærene våres oppi [:'(][8D]

Så skal vi se om vi finne oss ny sofa[:D]

for en gangsskyld har jeg ikke veldig mye å rydde.. hadde jo alle rettsalfolka her i går så jeg har det ganske ryddig[:D] i dag skal vi på svømming men ellers blir det bare å slappe av i dag i hvertfall.. i går var vi ute å spiste på dolly og titta litt i butikkene etterpå..
i morra skal jeg og A se på lillebroren min spille håndballkamp[:)]

Back
Topp