Hva skal dere i helgen?

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Vi sitter her å glor egentlig. Sofie har fått feber og er pottetett. Vært forkjølet siden Mandag, men ikke hatt feber før i dag [&:] Så det blir sikkert artig i natt.
Rangen er også forkjølet, men ikke feber [;)]
Så det blir tidlig kvelden.

I morgen skal vi få litt oversikt over bildene våre og få hengt opp litt på veggene og lagt det vi ikke skal ha ut på FINN.NO
Så får vi besøk av en veninne og søster'n kl 17. De blir til middag og utover kvelden.

Søndag har vi en hekkedate med naboen (altså klippe felles hekk) og så skal vi i kakekalas til tanta til låbens som fyller 24 år [:D]

Uff dakkar Sofiemoren som er blitt syk[&o](typisk når helgen kommer....)
he,he,he må innrømme at det ble litt koffert tenking når jeg så det var hekkdate med naboen[8D][8D][8D][8D]

I morgen blir det bursdagsfeiring til den store gull medlajen[:D][:D]Starter i morgen tidlig med gaver,frokost og flagg"heising"[:D][:D]
Så bærer det avgårde i bhg for barnebesøk.

På søndag har vi invitert fam på bursdagsbesøk.Så da blri det kaffe og kaker.

Så regner med søndagkveld kommer vi til å ligge langflate på sofaen begge to[:D]Før vi starter en ny og spennende uke

I morgen skal jeg fortrenge at jeg har bursdag, og prøve å få stell på huset. Har hatt oppussingsmaraton her i det siste, så det ser ikke klokt ut... [:-]

Søndag skal jeg først på jobb, så skal hele familiehurven innta huset, så blir det vel noe kakegnafsing vil jeg tro [8|]

Jeg har nettopp lagt siste hånd på verket(les: det nypynta huset), det dufter kake i hele leiligheten og plan for i morgen er å ha navnefest for lillebror i Rådhuset etterfulgt av middag og kake her hjemme til 20 pers. Shit, nå kom jeg på at jeg må ringe servitøren i morgen!!! (huskhuskhusk kolibri!!)
lørdagskvelden skal jeg pynte flere kaker
søndag har vi invitert 30 venner til middag og kaker som blir navnfest nr.2.

Jepp, sønnen min skal feires i helgen og det blir så kos![:D] håper bare han er frisk[8|] magesyken har blitt venn med "mr.hosteogsurkle"[>:]

God natt!
Svarer pm'en din når jeg har litt tid Tussa[;)]

i dag skal vi bare sose litt rundt og ordne små ting.
også besøke farmor

i morgen kommer min søster og hennes to barn for å leke litt
blir veldig hyggeli

Jeg har jobbhelg, TB er hos besteforeldrene for ettermiddag, sambo græver i kloakksystemet vårt og jeg skal kjøre på jobb om fem minutter... Men i morgen har jeg fri og da skal jeg og TB være ute heeeele dagen i regnværet[:D]

Vi har hatt besøk av svigers til i dag..
De har hjelpet oss litt med flytting!
Nå har vi nettopp vært på togstasjonen og tatt i mot bestefar som kom hjem fra arbeid.
Han blir så glad når Sondre står å venter på han! [:)]
I morgen blir det vel ku kos! For det har vært fullt kjør her en stund nå..
Godt å bare kose seg også!

I morgen skal snuppa synge i kirka (går i kor), blir spennende[:)] Nå er det bare sløvings..[8D]

Back
Topp