Hva skal dere i helgen?

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Ikke alle hadde bestemte planer i starten av uka så da spør jeg nå. [:D]

I kveld skal vi bare slappe av hjemme, se x-factor og legge oss etter det.
Lørdag får vi besøk og skal være masse ute håper jeg. Kvelden skjer det ingenting.
Søndag skal vi fortsette garasjeryddeprosjektet. [:'(] Gah...lei nå altså, men må jo bare bli ferdig. Blir litt kjedelig for Sofie, men vi må nesten gjøre det begge to for vi har hvert vårt stæsj bare vi kan bestemme om skal kastes eller beholdes. Men da få vi vært litt ute også får vi heller gjøre gøy litt innimellom.

Tja, først så får vi vite rett over 1, om vi virkelig får leiligheten (forkjøpsrett er no drit!) [:D] Så da blir det vel kosekveld med no god mat om ingen kommer og tar den i siste sekund[;)]

Kenneth jobber både idag og imorgen, så jeg har Liam alene hele dagen, gaanske slitsomt! Men enten idag eller imorgen drar vi på tivoli, vi har det jo rett nedenfor bakken her i år[8D]

Søndagen skal vi først til min tante og onkel på morran, de har en haug med møbler fra forrige huset sitt og ting de ikke hadde bruk for mer, snoke litt og se om vi finner noe vi trenger[;)] , og så må vel Kenneth få være med på tivoli han også, så blir en tur da også[:)]

Og får vi leilighet, så starter jeg nok som smått og rydde ut av reoler osv. mye dritt har samlet seg opp på 4 år for min del, 5 år for Kenneths del [8D]

Nå skal jeg snart ta med begge barna ut for å møte mormor, håper på litt lek i parken før begge skal sove og jeg og mamma kan skravle litt til kaffekoppene[;)]
I morgen skal jeg rydde og fikse her hjemme og søndag reiser vi til venner for å leke[:)]

i helgen.... kose oss tenker eg[;)]
Min mann ska jobbe i helgen så når han ikke e på jobb så sover han.
Så snuppa og jeg får finne på litt av hvert tenker jeg.
Kanskje få lunsjbesøk i dag av min kusine med datter og i ettermiddag blir d middag hos foreldrene mine.
lørdag ska eg møte to venninner og spise lunsj.
hmm... mulig eg må en tur på sparkjøp å kjøpe noe garn. Vil strikke mer til babyen[;)][:D] Men kan forsåvidt ta d over helgen...
Ellers har vi ingen planer. Tar d som d kommer. fortsette ryddingen her hjemme.... e noe drit å rydde, men man får virkelig tømt huset for masse drit som man bare har samlet opp gjennom årene!
Holder på med reolen og i skuffene var d for d meste boss [&:]

Skru ikeamøbler, rydde terrassen for høsten, kose meg [:)]
bake eplekake[:)]

ORIGINAL: Kjærringa på Toten

Mmmm!! Eplekake!! Fikk eg lyst på nå[8D]
Men eg sitter og tenker på å lage litt vaffelrøre her nå... hmmm...

ORIGINAL: Cathygirl

ORIGINAL: Kjærringa på Toten

Mmmm!! Eplekake!! Fikk eg lyst på nå[8D]
Men eg sitter og tenker på å lage litt vaffelrøre her nå... hmmm...

Vafler er også godt da
Riv litt eple og ha litt kanel i røra så blir det kjempegodt[:)]

Nå skal jeg snart tusle over til nabo'n, som faktisk er **Spire_nr2** fant vi ut for en tid siden (holder til mest på des07 og mai10 - snakker om å få barn på likt[8D]), drikke litt chablis og skravle mens gutta koser seg hos oss med x-box'n.

I morgen skal vesla besøke tante og overnatte der, så vi kan kose oss "alene" mini er jo fortsatt med oss. Skulle egentlig til noen venner på middag og munchkinspilling, men den måtte dessverre avlyses. Får se hva vi finner på - om ikke annet så blir det noe godt take away mat og Prince of Persia filmen!

Håper alle får en god helg, med godt rydderesultat, leilighet i boks og ellers masse gøy![:)]

Fredag:Vært på litt shopping,nå sofaen med div fredagsunderholdning[:D]
Lørdag:ikea,så muligens på besøk
Søndag:SKal på loppemarked

Back
Topp