Hva skal dere i helgen damer?

*bolledei*

Elsker forumet
Vi skal i barnebursdag til en liten kompis av Michael som blir 2år i dag[:)] ellers ingen store planer[:)]

Eldstemann er i barnebursdag nå, lillemann sover. Etterpå kommer mine foreldre så da blir det vel litt avlastning[:D]
I morgen skal gutta krutt og jeg i barnebursdag til et tvillingpar som er barna til ei av mine beste venninner, alltid veldig hyggelig for barn og mor[:D]
Ellers håper jeg på litt sol og varme [:D]
God helg damer !!!

Vi skal ikke noe i helga, bare i morgen, så skal vi på lekeland med Foreningen for hjertesykebarn.

Jeg har jobbet i dag, så det ble kort helg på oss.
T har vært hos besteforeldrene sine og vi har kommet hjem nå. Han sov ikke der, så nå ligger han og snorker på sofaen og jeg har ikke hjerte til å vekke han [:D]
Søs kommer en tur med minste gutten sin som er jevngammel med T, de skal være her mens eldstemann er på bursdag i nærområdet her.
Så i kveld blir en rolig kveld, med barnas supershow, snop og kosetid med Teodor! [:D]
I morgen vet jeg ikke helt enda, mulig vi besøker ei venninne og sønnen på 4 år så ungene kan leke litt!

Rolig helg her - jeg pleier forkjølelsen min - og sambo og frøkna har vært ute på butikk og hos farmor - godt for frøkna og komme seg ut en tur! muligens en tur til svigers i morra - da har frøkna sett alle besteforeldrene på under ei uke - det må være bra![:)]

Back
Topp