sandra 22
Gift med forumet
Hei alle sammen..eller til de som titter innom her inni mellom:)
Hva skjer hos dere for tiden da?
Her hos oss driver vi på i hagen,vi kjøpte jo hus i fjor sommer å da hadde det ikke blitt gjort noe i hagen på 5 år...så dere kan tenke dere selv åssen det så ut:) Men så ble jo jeg syk så vi fikk ikke gjort så mye i fjor,men i år derimot har gubben virkelig stått på....flinke mannen min:)
I helgen skal verandaen beises,å vi skal pusle litt her..
kjøre noe rask på dynga osv...
Ellers bare kos med familien min:)
Ønsker alle en god helg:)
Hva skjer hos dere for tiden da?
Her hos oss driver vi på i hagen,vi kjøpte jo hus i fjor sommer å da hadde det ikke blitt gjort noe i hagen på 5 år...så dere kan tenke dere selv åssen det så ut:) Men så ble jo jeg syk så vi fikk ikke gjort så mye i fjor,men i år derimot har gubben virkelig stått på....flinke mannen min:)
I helgen skal verandaen beises,å vi skal pusle litt her..
kjøre noe rask på dynga osv...
Ellers bare kos med familien min:)
Ønsker alle en god helg:)

Helt alene! En av mine gamle venninner skal gifte seg så det er surprise utdrikkningslag for henne på lørdag! Å som jeg gleder meg til å treffe ikke alle desverre, men mange av vennene mine igjen! Sist jeg var der var i 2008 men da var jeg jo på tjukken med Leo så det ble ikke så mye party da at det gjorde noe. Får ta igjen nå!
Drar i morgen og kommer hjem på mandag. Gleder meg nesten mest til å soooooove! Tenk! Jeg kan sove lenger enn 4 timer i strekk!
Mann og barn skal til svigers så de har det jo gøy der. Jeg syns det er litt fælt å være så langt borte så lenge men de klarer seg nok fint! Men lillesnuppa er ikke helt i slaget, er hos legen nå faktisk så venter å høre fra pappaen. Hun hadde ørebetennelse og stygg hoste for et par uker siden. Gikk på pencilinkur og ble frisk igjen men nå har det plutselig kommet tilbake. Surkler i brystet og hun drar seg i ørene og sover så dårlig på natta.
Jeg vurderer nesten å droppe turen men mannen sa nei! Vi får som sagt se hva legen sier nå. Vi skulle jo også avvenne henne fra puppen denne helga. Hun er litt for glad i den og det er jo ikke så mye som er igjen i den ene hun drikker av. Det er jo mye enklere å slutte med det siden jeg er vekke alikevel. Jajaja...vi får se hva som skjer.