Hva skal dere i helgen da?

sandra 22

Gift med forumet
Hei alle sammen..eller til de som titter innom her inni mellom:)

Hva skjer hos dere for tiden da?

Her hos oss driver vi på i hagen,vi kjøpte jo hus i fjor sommer å da hadde det ikke blitt gjort noe i hagen på 5 år...så dere kan tenke dere selv åssen det så ut:) Men så ble jo jeg syk så vi fikk ikke gjort så mye i fjor,men i år derimot har gubben virkelig stått på....flinke mannen min:)

I helgen skal verandaen beises,å vi skal pusle litt her..

kjøre noe rask på dynga osv...

Ellers bare kos med familien min:)

Ønsker alle en god helg:)

Mamma til A og K skrev:
Å, deilig med en sånn fikse-i-hagen-helg! Vi fikk beiset den ene verandaen vår forrige uke og det ble så bra!
Helgens planer her:
Mannen reiser til Voss (hilse på Black Beauty? :) ) for å holde konkurranse i lyd i bil. Sær, harry greie, men han har det gøy... Så han blir borte fra i morgen i 12-tiden til en gang på søndag, evt seint lørdag kveld.
Jeg og jentene skal på lekeplassen her ute sammen med to jenter fra mars2011 og deres små i morgen. Det blir koselig. Ellers er det ikke lagt så mye planer. Får besøk av mamma og pappa på enten fredag eller lørdag i hvert fall. De kommer nemlig hjem fra Florida.

ja altså, har han lyst på kaffe er det bare å gi en lyd :)

Jeg skal jobbe lørdag, skal gjøre litt gårdsarbeid ute, slippe ut bæ-bæ, kose med Mia og henge med Sjæææresten <3<3<3
Jadda, her er vi nyforelsket så det holder ;)

Jeg skal til London!! emoticonemoticonemoticon Helt alene! En av mine gamle venninner skal gifte seg så det er surprise utdrikkningslag for henne på lørdag! Å som jeg gleder meg til å treffe ikke alle desverre, men mange av vennene mine igjen! Sist jeg var der var i 2008 men da var jeg jo på tjukken med Leo så det ble ikke så mye party da at det gjorde noe. Får ta igjen nå! emoticonDrar i morgen og kommer hjem på mandag. Gleder meg nesten mest til å soooooove! Tenk! Jeg kan sove lenger enn 4 timer i strekk! emoticonMann og barn skal til svigers så de har det jo gøy der. Jeg syns det er litt fælt å være så langt borte så lenge men de klarer seg nok fint! Men lillesnuppa er ikke helt i slaget, er hos legen nå faktisk så venter å høre fra pappaen. Hun hadde ørebetennelse og stygg hoste for et par uker siden. Gikk på pencilinkur og ble frisk igjen men nå har det plutselig kommet tilbake. Surkler i brystet og hun drar seg i ørene og sover så dårlig på natta. emoticon Jeg vurderer nesten å droppe turen men mannen sa nei! Vi får som sagt se hva legen sier nå. Vi skulle jo også avvenne henne fra puppen denne helga. Hun er litt for glad i den og det er jo ikke så mye som er igjen i den ene hun drikker av. Det er jo mye enklere å slutte med det siden jeg er vekke alikevel. Jajaja...vi får se hva som skjer. 

Back
Topp