hva skal dere i helgen da?

S Reve

Glad i forumet
Her blir det kosekveld idag med den lille familien min,imorgen har vi null planer,deilig!! Og på søndag blir det full fest for lille prinsen i huset [:D]
Gleder meg!
Nå driver jeg og lager oreo kake for første gang,håper den blir bra

MMmmm, oreokake! [:)] Det hørtes ut som en helg helt etter min smak.

Jeg har frihelg, så vi skal gjøre unna siste rest i leiligheten vi har flyttet fra. Vaske og slikt. Resten av helgen blir det familiekos. Kanskje vi får tid til litt aking også. [;)]

Her har vi ingen planer foreløpig[:)]¨
Lage pizza og kose oss[:D]

Hørtes kos ut med aking!
Her er det regn..Litt motsetning til hva det var ifjor på denne dagen da var det i hauger og lass med snø og 20-..[8D]

æsj, jeg jobber i kveld og i morgen. men søndag skal det bli kosedag, da...

oreokake er knallgodt

ååh, nå fikk jeg også lyst på oreokake! [8D]
Her var planen at jeg skulle reise bort til en venninne som bor 3 timer unna, og feire 30årsdagen hennes i helga[:)]
Nå er jeg hjemme med en febersyk gutt her, så spørs om det ikke blir endringer i planene[&:]

Veldig lite! Gruer meg til helgen! Er så trist å kjedelig når eirik jobber hele dagen og eg å gullet går her å trasker hele dagen.. hehe.
Savner bergen de helgene eirik jobber..

Må kose dere masse i dag! Og på søndag![:D]

Ingen planer, og det er egentlig ufattelig deilig[:D][:D] for har vært full fart hele uken.
Mannen er dratt i nordsjøen igjen og småen er litt pjusk etter sprøytene i går, så vi skal slappe av og bare kose oss[:)]
håper det blir greit vær så vi kan gå litt tur og[:)]

Taco og avslapping med pc og sambo her i kveld, i morra blir det vasking av hus og baking av kaker osv. På søndag braker det løs med full fest for lillegutt [:D]

I mårra skal jeg på hotell tur i Oslo med kusinen min <3
Shoppe, cafè, skravle og bare stor kose oss[:)]
Blir første natten borte fra lille gull ( gruer meg veldig )[&:]
Men tenker han får det fint sammen med pappan sin[:)]
De to eldste har pappa helg.
Kjenner jeg trenger litt alene tid nå. [:D][:D][:D]

Det blir den sikkert!! [:)]
Vi skal på barselbesøk imorgen! ellers skal vi bare slappe av hele helgen! Tenkte å prøve ut søndag som ny vaskedag! - men siden jeg er syk og har stresseforbud blir samboer min Vikar! [;)] (fram til juli) [8D]

Back
Topp