Hva skal dere i helgen da?

Veron

Glad i forumet
Deili med helg nå:D juhuuu!!!!
Jeg skal bare slappe av i helgen, jeg og sambo skal ut og kose oss på bighorn i morgen og kino å søndagen går til og trene hund:) hehe

Hva skal dere i helgen da??:)

åå;)) kosli:D Gleder meg VIRKLI til og begynne og jobbe ijenn.. jeg går påbygg i år og er dritt lei allerede:Phehe

I dag skal jeg bare slappe av hjemme med gullrekka og biff til middag [:)] Prøve å rydde og pakke bort litt.
I morgen skal jeg møte sladrejentene mine SunShin, Bina og Krøllbøll [:D]
På søndag blir det avslapping igjen og mer rydding sikkert

I morgen skal vi på Skaret og se på barmarksløp [:D]
gutta våre skal være med i spannet til svigers [:)]
jeg har null erfaring med slik - gleder meg til å se [:D]
har bronkitt for tiden, så jeg håper helsa er på plass - slik at jeg får blitt med [;)]

Ellers blir d kjæreste og papegøyekos e heimen [:D]

Her blir det jobbing hele helgen, og 30-årsfest for min beste venninne i morgen. Gleder meg til det[:)] Neste helg skal jeg slappe av etter å ha jobbet 19 dager i strekk... puhh!

Vi får besøk av søstra til sambo med mann og to gutter.. Så her blir det nok leven hele helga [:)] Regner med det blir bytur og badeland i morgen, og avslapping på søndag..

Her skal bilen reparers, min er litt ustabil :p  Så skal vi vel pakke litt, flytter om ikke lenge. Kanskje prøve og være litt ute i frisk luft :) På søndag kommer svigers på Fårikål! Skal prøve å lage det for første gang :) Kanskje jeg får bakt litt også før de kommer :) Men først å fremst go middag, gullrekka på tv og strikking :) Helg er så kos!!! :)

Back
Topp