Hva skal dere i helgen da jenter? :)

<3 2015 baby <3

Forelsket i forumet
Har dere planer for helgen da jenter?

Her blir det nok en stille og rolig helg tror jeg :)

Her er det festivaldager for barn og strålende vær :-) tivoli, sukkerspinn osv :-)

Siden det endelig ble sol og varme her igjen, så skal jeg prøve å få litt farge på denna bleike kroppen :) Også skal jeg sitte å se på at bf skrur på bilen min ;) Får ikke lov å ligge under bilen selv lengre..så får vel nyte det at andre gjør noe for meg, for en gang skyld :)

Sent from my GT-I9100

Blir nok en rolig helg. Sukkerklompen hadde 39 i feber nå i kveld, så må nok bare ta livet med ro å bli frisk :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Ikveld var eg på middag med en venninne , og i mrg skal vi på grillings til svigerinnen min :) Elsker å ikkje måtte tenke på matlaging :p

I kveld har jeg slappet av med pusekatten og lille Felix som har sparket voldsomt i magen. Kos med mye liv :) Mannen har vært i utdrikningslag og kommer hjem i morgen :)

I går tilbrakte vi dagen på Amadeus dyrepark i Hedemark, var nydelig vær, så utrolig stas å være ute! På kvelden var mine foreldre på besøk slik at de fikk vært med barnebarnet sitt litt vi skal ha besøk av svigers i dag. På ettermiddagen skal vi på grilling, og møte en ny verdensborger. Mitt ene fadderbarn ha blitt storesøster, og jeg gleder meg så til å kose med baby! Han er ikke to uker enda, vil tro jeg blir enda mer klar til å bli ferdig selv da ;)

Back
Topp