Hva skal dere i helga?

MilliVanilli

Forumet er livet
Jeg skal pleie meg selv litt mer, langt i fra frisk, men det går stadig fremover[:)][:)]
Sambo har kjøpt det jeg skulle gi han i julegave i dag, nemmelig Playstation3 med Fifa10, så regner med det blir en god del spilling,hehe[:D]

Også skal jeg med ganske stor sikkerhet ta i mot SCHÆFERVALPER Blir vel mest sannsynlig lørdag eller søndag, KAN være mandag, men hun er begynt og gjøre seg klar, like spennende hver eneste gang[:)]

Så koselig med schæfervalper[;)]
Her skal vi dra til svigermor å vise frem vårt lille gull[:D] Så det blir vel rolig helg med god mat og lite søvn[8D]
[hr]Ble ikke tur til svigermor alikevell.. For de hadde besøk av svineinfluensaen[:'(]
Så det blir nok en hjemme helg,  med god mat å kos[:)]
Også har vi nettopp hatt babybesøkliten tulle på 2mnd.. Babysyk nå ja[&o]

Skal kose med pusene!!!!:D Og håper på at det kommer pusebabyer i helga!!!;D

Ååå, valper [:)]

I morgenkveld snakker gubben om at han vil at vi skal kose oss med reker.. Så blir sikkert det...
Lørdag skal vi hjem til dalen på julebord [:)] Juhu [:D]

Søndag orker jeg ikke teeenke på en gang [8D] Usj [:'(] hehe [;)]

I morgen drar jeg på seminar med jobben og skal være der til lørdag i 4-tiden. Så skal jeg rett i 60-års bursdag til svigermor, stor feiring[:)]
Men tror det kommer til å bli en veeeldig slitsom helg[8|]

Denne helgen skal jeg antakelig shoppe julegaver til den store gullmedalje [:)]
Ellers kommer nok noen venner dettende innom som vanlig...
Ellers ingenting.. bare slappe av!

I kveld skal jeg på jobb.. og i morgn og søndag skal jeg ha gården så blir nok ikke mye bort for min del hehe har nok her hjemme da ja..

ORIGINAL: Miss Grey

Jeg skal pleie meg selv litt mer, langt i fra frisk, men det går stadig fremover[:)][:)]
Sambo har kjøpt det jeg skulle gi han i julegave i dag, nemmelig Playstation3 med Fifa10, så regner med det blir en god del spilling,hehe[:D]

Også skal jeg med ganske stor sikkerhet ta i mot SCHÆFERVALPER Blir vel mest sannsynlig lørdag eller søndag, KAN være mandag, men hun er begynt og gjøre seg klar, like spennende hver eneste gang[:)]

Jeg kjøpte ps3 til gubben til jul i fjor.. han spiller fifa10 så ofte han kan...[:D] 

ORIGINAL: trooghåp

Jeg kjøpte ps3 til gubben til jul i fjor.. han spiller fifa10 så ofte han kan...[:D] 

Forbanna FIFA!!!! Akkurat tapt så nå er jeg lynforbanna, er verdens dårligste taper i tvspill[8D]

ORIGINAL: Ivara

I kveld skal jeg vaske leiligheten. Og vinduene MÅ også taes i helga, så det blir vel på dagtid i morgen hvis ikke det snør.
Ellers skal jeg handle en del julegaver i morgen hadde jeg tenkt, og starte litt på julekonfekten. Her i huset lages det nemlig ikke 7 slags kaker, men derimot 10-12 slags julegodt, så det lønner seg å starte tidlig. (må bare ikke si noe til min mann for da spiser han opp første ladning før desember kommer. Så da passer det i helgen mens han er på jobb, og så låner jeg plass i kjøleskapet til svigermor)

På søndag skal vi på barselsbesøk

Vil du dele litt oppskrifter Ivara?[:D]
Har en vill plan om og lage litt julegodt[:)] Så har jeg bestilt sånne cellofan/cillofan/huskerikke hva det heter, men sånne poser, og lage litt julegaver i år, siden jeg har så mye tid[:)]

Forbanna FIFA!!!! Akkurat tapt så nå er jeg lynforbanna, er verdens dårligste taper i tvspill[8D]

Haha[:D] Jeg blir så forbanna om jeg taper at jeg ikke gidder å spille..[8|][:D] Gubben knuser meg i fifa, men jeg banker han i alt av bilspill[8D]

Haha[:D] Jeg blir så forbanna om jeg taper at jeg ikke gidder å spille..[8|][:D] Gubben knuser meg i fifa, men jeg banker han i alt av bilspill[8D]

Jeg blir også så jævla forbanna[8D][8D][8D] Leda 2-0 og tapte, bliir så sint[8D] Har bestilt GTA,ratt og pedaler nå, skal knuse han i bilstpill!

I kveld skal jeg vaske leiligheten. Og vinduene MÅ også taes i helga, så det blir vel på dagtid i morgen hvis ikke det snør.
Ellers skal jeg handle en del julegaver i morgen hadde jeg tenkt, og starte litt på julekonfekten. Her i huset lages det nemlig ikke 7 slags kaker, men derimot 10-12 slags julegodt, så det lønner seg å starte tidlig. (må bare ikke si noe til min mann for da spiser han opp første ladning før desember kommer. Så da passer det i helgen mens han er på jobb, og så låner jeg plass i kjøleskapet til svigermor)

På søndag skal vi på barselsbesøk

Vil du dele litt oppskrifter Ivara?[:D]
Har en vill plan om og lage litt julegodt[:)] Så har jeg bestilt sånne cellofan/cillofan/huskerikke hva det heter, men sånne poser, og lage litt julegaver i år, siden jeg har så mye tid[:)]

Hva tenkte du på da? [:)]

Noe som ikke er så vanskelig og lage?[:)] Vet ikke hva jeg har lyst på,men noe, må prøve noe[:)]

Skal komme med noe oppskrifter til deg i morra jeg Miss Grey [:)]

Iskonfekt og marsipan er f.eks. veldig enkelt, mens karameller, fudge og slikt er litt mer avansert, men absolutt overkommelig det også.

Tusen takk Ivara[:D] alltid like behjelpelig,tusen takk[:D] Marsipan trenger jeg ikke, jeg har en sensor på tunga, spyr tvert av marsipan, det er det værste noen kan gi meg[8D] Fudge derimot er nammis, det vil jeg prøve meg på, og karameller[:D]

Skal komme med noe oppskrifter til deg i morra jeg Miss Grey [:)]

Iskonfekt og marsipan er f.eks. veldig enkelt, mens karameller, fudge og slikt er litt mer avansert, men absolutt overkommelig det også.

Tusen takk Ivara[:D] alltid like behjelpelig,tusen takk[:D] Marsipan trenger jeg ikke, jeg har en sensor på tunga, spyr tvert av marsipan, det er det værste noen kan gi meg[8D] Fudge derimot er nammis, det vil jeg prøve meg på, og karameller[:D]

Åååh [&o] Og så hjemmelaget marsipan som er så godt! Smaker HELT annerledes enn den du kjøper i butikken. Men OK, du skal få slippe [:)]

Har prøvd hjemmelaga og,men det går bare ikke[:'(] Kan vel ikke like alt,hehe![:)]

Jeg har sikret meg sko og kjole fra Jimmy Choo på HM. Det var gøy. Ellers skal jeg kose meg masse med mannen min. Spise masse god mat, se film, kanskje kino.

Vi har vært på Ikea, så det er montering av noen kjøkkenmøbler, og derved litt ominnredning, både av kjøkkenet, og ting inn i de nye skapene...

ORIGINAL: *Stella*

Vi har vært på Ikea, så det er montering av noen kjøkkenmøbler, og derved litt ominnredning, både av kjøkkenet, og ting inn i de nye skapene...

Fysjameg!! Jeg vil oooogså på ikea!

Vi har Ikea så nært at når det var noe vi lurte på om vi skulle ta med, konkluderte vi med "vi tar dette i første omgang, så ser vi om det blir plass til det der når vi har montert opp, i så fall kjøper vi det neste gang." VET vi skal dit om to uker, med besøket vårt da. (Det er 15 min fra oss)

Heldige meg.

ORIGINAL: *Stella*

Vi har Ikea så nært at når det var noe vi lurte på om vi skulle ta med, konkluderte vi med "vi tar dette i første omgang, så ser vi om det blir plass til det der når vi har montert opp, i så fall kjøper vi det neste gang." VET vi skal dit om to uker, med besøket vårt da. (Det er 15 min fra oss)

Heldige meg.

Åååh,det er så urettferdig![&:] Vi har 8 timer, da er man i sveriges nordligste Ikea!
I Norge har vi til Trondheim,som vel er 150 mil, og jeg EEEEELSKER ikea!

Back
Topp