Hva skal dere i helga?

Angelico

Forelsket i forumet
Inspirasjon til helgeaktivitet?

Jeg skal på telttur (håper snart det slutter å regne...[&:])

Her skjer det ikk mye i helga gitt. [;)]
Skal en dagstur på fjellet på søndag sammen m/svigers.
Eller skal vi bare kose oss ikveld og imorra.

Riktig god helg til alle sammen.

Telttur hørtes koselig ut! Kan være koselig tross regn. Ta med en stooor pressening og bind mellom træren hvis det er det der. Tørt og koselig!

Vi skal på harry-tur rett over grensa. Åsså skal vi begynne å pakke. Nå skal vi flytte! Men hvor....[8|]

jeg skal jobbe  :(
å når jeg ikke er på jobb så skal jeg plage gubben i senga...haha!!!!!

Blir sikkert ei rolige helg, får nett sjå[:)] Kan henda eg skal væra med på fest hos ein kompis, han har fått besøk av ei vennina som bur og studere borti England, kjenner ho litt eg og, så det hadde vært koslig[:)]
Men får sjå kva eg orkar, nett no er eg bere glad for at eg ikkje skal noko i morgon[;)] Kan sova litt frampå, var tidlig oppe i dag, halv 6[8D]

Ellers sitte eg no å eter pastasalat, fullkornspasta altså[;)] Hehe, kutta ut den "vanlege", for å sjå om det kan virka positivt inn på kroppen[:)] Kvelden blir nok tilbrakt i sofan tenker eg, foruten om små-tura med Kira[;)]

I dag fikk jeg lønn så har vært og shoppet meg en ny topp og ett sjal, og nå farger jeg håret, drikker øl og myser her inne[8D] I morgen er det jobb, og så skal jeg på Egon å spise med søss og hennes sambo, andre søss og mamma[:)]

ORIGINAL: Angelicka24

I dag fikk jeg lønn så har vært og shoppet meg en ny topp og ett sjal, og nå farger jeg håret, drikker øl og myser her inne[8D] I morgen er det jobb, og så skal jeg på Egon å spise med søss og hennes sambo, andre søss og mamma[:)]

Uu, kalla farge?![:D] *Picture*[;)][:D] Hehe[:)] Eg lurte på å bestilla frisørtime i morgon, eller, berre drop in på ei frisørsalong, klyppa litt og stripa lysare[;)] Men, får sjå! Er jo dyrt, kanskje da berre blir ein boks med striper foreløbig og frisør seinare! Funke da og[8D]

Skal sove! Er så trøtt Helt utslitt enda etter turen til Haugesund igår.

Back
Topp