Hva skal dere i helga?

2gang

Glad i forumet
Jeg er alene med gutten min, siden mannen min har dratt på hyttetur med guttegjengen. Han er aldri på helgeturer alene, så det er han vel undt.
I morgen får jeg besøk. En venninne med 3 barn, og kreft. Tøft!
I morgen kveld skal jeg skrive ferdig en artikkel (om jeg ikke blir sittende her hos dere da).
Nå har jeg sinnsykt lyst på is, men spiste så mye godt, is og kaker i påska at eg har pålagt meg selv sukkerforbud. Får ta en banan...

Her skjer det ikke stort,tror jeg....
Blir nok en rolig helg med kjæresten..- skal leie harry potter i morgen kveld da, gleder meg til det [:D]
Ellers skal vi på fotballkamp på søndag kveld!!

Skal du føde på Ahus, Jas? Ser at du har termin like etter meg. Kanskje vi møtes?!

Hei..

Imorgå so fe ej kansje besøk av lisje systå mi , åsso ska ej kansje på en liten handle tur å førhåpentlivis finne ei bokse so passa hehe ... åsso ska ej være me ei venninde å tante ongen hinna på tivoli :)

Skulle ønske søstra mi kom også. Hun sa i dag at hun kunne gjøre det, for å hjelpe meg med 2-åringen, siden bekkenet mitt er vondt om dagen og jeg er sliten. Men hun hadde måttet reise 35 mil, og er 13 uker på vei selv. Så hun er vel sliten nok selv (selv om dette er hennes første).
Det høres ut som du skal ha en fin helg. Det skal jo jeg også...

ORIGINAL: 2gang

Skal du føde på Ahus, Jas? Ser at du har termin like etter meg. Kanskje vi møtes?!

Vi har egentlig fått fødeplass på ullevål, men har forbredt meg på at vi kanskje må snu i døra...Og blir det ikke på ullevål, så håper jeg det blir Ahus!

Hvor fra Akershus er du fra??

Flateby i Enebakk.
Turte ikke søke om plass på Ullevål, regner med at fødselen går fort. Og da har jeg ikke tid til å stå å vente på et rødt lys, eller risikere å bli stående i rushen...
Hvor er du fra?

er fra jessheim...motsatt side av akershus, omtrent [;)]

Det var jo litt dumt da...
Vi bodde i ski for et årstid siden, men har flyttet hjem til gamle trakter [:)] Trives best her!!

Jeg er alene hele dagene med lillejenta.. Han jobber kveld. Er hjemme rundt 21:45.Kjedelig.. Hun er litt pjuskete om dagen, så vi får vel være inne...[&:][&:]

Skal kose meg med litt godis nå jeg.. nam nam

Ha en god helg alle sammen... [:)]

gjeeesp..har bare lyst sove..sover ikke mer en tre timer pr natt eller noe..fader assa..er jo grisetrøtt men får ikke sove! Er bare en generell uro følelse i hele kroppen, aner ikke hvorfor, og så våkner jeg jo av att ett støvkorn flytter seg... SÅ I HELGA SKAL JEG SOVE!

I dag har vi hatt besøk og vært ute hele dagen! Ser at jeg burde smurt inn begge to med solkrem, men tenkte ikke over det. Det er så deilig å kunne sitte ute, mens jeg ser på at gutten min leker i hagen. Og nå begynner han å bli så stor at han leker med de andre barna på lekeplasse. Det letter jo dagen utrolig mye da!
Nå er jeg trøtt! Håper jeg får sove i natt, og at bekkenet ikke er alt for plagsomt.

Så langt har helga vært fin.. i går kveld var vi ute å spiste (jeg skeia ut med deilig fylt biff[:)])..
I dag har jeg vært ute med venninner på kafé og nytt solen på verandaen til ei venninne...
Endte kvelden med mcdonaldsmat og en film med min kjære[:D]
I morgen skal vi kikke på et hus som kanskje er aktuelt og by på.. så skal vi besøke svigers..

En fin fin helg[:D]

Har vært på 50 årslag i lillehammer, godt å komme hjem igjen!

Back
Topp