Hva skal dere i helga?

tingeling1

Forumet er livet
Her har vi ingen planer..... Jeg liker egentlig å ha noen planer jeg da, men vi får se hva vi finner på. Vet i alle fall at jeg må vaske og rydde huset for orket nesten ikke det forrige helg siden jeg var syk. Men nå er energien tilbake [:)]

Tenkte vi skulle ut å leke i snøen litt i helga, ake og kose oss, ta med mat ut og spise ute, det er det beste jentene vet [:)]

I kveld skal jeg og mannen kose oss med taco og se på tv [:)]

Hva skal dere andre i helga?

Her er planene slik:

Kl 23 i kveld skal Ine og jeg på flyplassen for å hente mamma og stefaren min[:)]

I morgen og søndag kl 12 skal Ine i bursdag[:)]

THAT`S IT[;)]

Alle timene i mellom er planfrie, så vi får se hva vi finner på[;)]

ingen store planer i helgen, føde kanskje[8D]
skal på museum med Emma på søndag, ellers slappe av å kose oss[:D]

Vi har heller ingen planer for helgen annet enn å være hjemme og ha masse familiekos!! Mannen er jo ganske redusert enda, så endelig har han tid å være hjemme med oss!![:D]
Blir lørdagsgrøt i morgen formiddag. Blir nok også noen turer ut og seile på isen... Er 3cm tykk is overalt her..[:'(]
Ellers god mat, så har jeg handla pez figur til Anna til lørdagsgodt![;)] Det elsker hun!!

Satser på at jeg og Anna tar en liten "shinings" i morgen tidlig før mannen og Mari står opp!! Greit med ryddig hus som vi kan rote til igjen!![8D][8D]

sambo jobber dagtid ( 8-17) så jeg er alene hjemme med ungene.. skal få med meg en venninne og gå tur på stranda ialelfall...[:)] ellers blir det vel litt inneaktiviteter... søndagen skal vi ha familieselskap for sønnen min som blir 4 år på mandag[:)][:)][:)]

hm...

jeg skal ut å spise mat i morgen m venninner, før d er d lite planer. Søndag skal jeg i kirka og kirkekafe etterpå[:-] skoleting...

burde ha gjort noe skolefaglig i mellomtiden her da, men tviler på d...

idag har vi fått K i hus. Han har jobba natt hele uka. Så i morga formiddag tenker jeg at jeg og gutta skal ta oss en trilletur på formiddag så han får sove ut litt..  Han hadde sovet en time siste døgnet når han kom hjem. 

Søndag skal jeg og Ådne i 3årsdag og de to andre skal kose seg hjemme. De har veldig godt av å få være litt bare de.

Det blir så lett til at jeg tar Heine og K tar Ådne.

Her blir det vel å fortsette på loftet frem til tre i morgen. Da skal mannen spille fotballcup og jeg bake kaker. Søndagen skal vi ha barnebesøk for guttungen. Han blir fire på firsdag[:)]

Ingen planer her. Skal vel bare ligge i sengen å bli frisk!
Skal en tur innom 20års dagen til venninnen min imorgen kveld, må jo nesten gratulere henne!

M skal overnatte hos mamma imorgen, så da får jeg sovet litt på søndag. Slitsomt å ha henne aleine når jeg er syk!! Heldig dere som har en mann som kan hjelpe [8D][;)]

Her er det ei stille og rolig helg[:)]
Jobb i går kveld,idag blir det bare å kose seg med ungene og så jobb igjen i morgen[:)]

God bedring Gullklomp[;)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

jeg er forøvrig klar for aketur hvis dere har lyst på selskap[:)]

Lyst til å komme å hente oss? Vi vil bli med! [:-][8|][8D]

Jeg er ikke helt i form, James og Emma er ute, blitt sendt på apoteket for å shoppe te ho mor gitt [:)] Men nå titter sola frem er så vi må nok ut litt, om ikke for noe anna å mate endene nede ved elva her..

Ingen planer for i morgen heller.. Titta på skøyter til Emma, men minste str er jo 27 [&:]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Tjukkaaa

jeg er forøvrig klar for aketur hvis dere har lyst på selskap[:)]

Lyst til å komme å hente oss? Vi vil bli med! [:-][8|][8D]

Jeg er ikke helt i form, James og Emma er ute, blitt sendt på apoteket for å shoppe te ho mor gitt [:)] Men nå titter sola frem er så vi må nok ut litt, om ikke for noe anna å mate endene nede ved elva her..

Ingen planer for i morgen heller.. Titta på skøyter til Emma, men minste str er jo 27 [&:]

Emmeli bruker 27 i vintersko (25 i finsko), men hadde på seg skøyter i str 30 når hun gikk[;)] 2 par ullsokker gjorde susen[8D]

Back
Topp