Hva skal dere i helga da?

Hot*Mama

Gift med forumet
Vi har absolutt null planer foreløpig, og det er sannelig ikke verst.. Deilig!![:D]

ikveld skal vi ha gjester på pokerkveld[8D][8D]

Imorgen skal vi dra hjem til mine foreldre på tur, og på søndag får vi besøk av svigers[:D]

vi skal hjem til svigers i dag og være der til søndag[:)]

jeg skal jobbe hele helga...blææ[:(][:'(]

men sambo og snuppa skal i svømmehallen idag og på kino i morgen og se bolt..hun gleder seg skikkelig til denne helgen her..endelig kvalitetstid med pappa[:D]
hun ser ham kunn 1time hver dag,så helgene er litt sånn hellige for de to..

Jeg skal feire bursdagen min[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Skal på jobb i helgen jeg... Ellers skal jeg og samboern min hjelp ett vennepar med og rive veggen mellom gangen/bade ut i nybygge sitt.. Male soveromme og legge fliser på kjøkkene.. blir koslig

jeg skal hente barna mine, de har vært hos oldemor og gammeltante denne uka pågrunn av at vi ikke har fått barnehageplass enda....så savner de såååå mye!!! men blir kos å se de igjen i kveld!!!!

I kveld er det ungdomsarbeidet og hjemme-kose-kveld.
I morra skal vi i 40-årslag og en annen bursdag på kvelden.
På søndag er det 60-årslag til svigermor [:)]

I morgen kveld skal vi på fest til sjefen til sambo[:)] en forsinket julemiddag [:)]

Fest ikveld,ellers blir det vell å slappe av resten av helgen..bare kose oss[:D]

vi skal på hytta og prøve ut pulken til vesla for første gang[:)][:)]
krysser fingene for at morgenkvalmen ikke er for ille[:'(][:'(]

I morgen skal vi på lekeland å feire 2x6 år[:D] 
Sander og kjæresten hans hadde begge bursdag den 4 så i morgen braker det løs med mellom 15 og 20 unger på lekeland... hehe....
Sånn utenom det skal jeg slappe av i helga å ikke bake mer sjokoladekake....

skal bare være hjemme og kose oss, leke i snøen står iallefall på planen [:D]
på søndag skal vi feire Emma's 2 års dag, så blir vel litt rydding i morgen [:)]

ORIGINAL: Mrs.B

HVA? har dere null planer`??

hehe,det har vell aldri skjedd før!![:D]

Heh neei, men det dukker vel opp noe regner jeg med[8D] Kom akkurat på at det er morsdag også på søndag, så da pleier vi jo og reise på besøk.. Må vel bake en kake og to også!!

Er i skikkelig dårlig form her, så blir vel en del sofa sitting/ligging tenker jeg...
Noah skal egentlig i bursdag imorgen, men må se ann formen hans...

fri idag, på messe/kurs imorgen og ingenting på søndag...

har ei som blir 4 på mandag, så her blir det full fart..
masse familie i morgen, og masse unger på søndag! hehe...

25 års dag i morgen å drikke[:D]

SKÅL:)

I dag er det barnefri med høy godisføring. I morgen skal vi shoppe litt og kose oss hjemme. På søndag er det morsdag med middag og kake. [:)]

Skal på fest i morgen,og drikke skikkelig for første gang etter at snuppa kom,gleder meg noe vilt[:D]
I dag skal vi slappe av og spise god middag og bare kose oss[:)]

Back
Topp