Hva skal dere i helga da? :)

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Vi har familiedag der jeg jobber - så jeg tar med meg sønnen min og mamma på omvisning idag :) (De kalte det opprinnelig for "Åpen dag" men fant fort ironien i det selv, ettersom det er et fengsel..) Kvelden skal tilbringes på sofaen med julebrus og film! Og i morra skal jeg på Amerikansk fotballkamp! Lillebroren til venninna mi spiller, så har lovt å komme å heie :) En ganske så rolig helg med andre ord! Hva med dere?

Jeg skal ligge på sofaen å strikke, få servert deilig mat og bare slappe av.
Også skal jeg tenke at jeg er heldig som er hjemme i mitt eget hjem og at smertene har avtatt litt :)

Jeg vil også på omvisning i fengsel, virker så spennende :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal ligge på sofaen å strikke, få servert deilig mat og bare slappe av.
Også skal jeg tenke at jeg er heldig som er hjemme i mitt eget hjem og at smertene har avtatt litt :)

Jeg vil også på omvisning i fengsel, virker så spennende :)
Høres ut som en god plan! Nyt :)

Det er ganske spennende, selv om jeg er vandt med det etter snart syv år bak murene. Men alltid morsomt å vise fram en arbeidsplass jeg er stolt av :) Og så kan toåringen løpe fra seg i gymsalen, så er alle fornøyde ;)

Vi har familiedag der jeg jobber - så jeg tar med meg sønnen min og mamma på omvisning idag :) (De kalte det opprinnelig for "Åpen dag" men fant fort ironien i det selv, ettersom det er et fengsel..) Kvelden skal tilbringes på sofaen med julebrus og film! Og i morra skal jeg på Amerikansk fotballkamp! Lillebroren til venninna mi spiller, så har lovt å komme å heie :) En ganske så rolig helg med andre ord! Hva med dere?
Jeg har alltid hatt lyst til å se fengselet, kunne sneket meg inn som din familie ;-) vi har ingen planer for helgen, har ei lita jente som vil på lekeland, så vurderer å sende ho dit sammen med pappan sin i morgen.

Male ferdig før bilder skal tas av huset til torsdag. Håper jeg får gjort ferdig vinduer og dører før kvelden slik at jeg da bare kan slappe av..

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg har alltid hatt lyst til å se fengselet, kunne sneket meg inn som din familie ;-) vi har ingen planer for helgen, har ei lita jente som vil på lekeland, så vurderer å sende ho dit sammen med pappan sin i morgen.
Hehe, vi kan prøve neste gang ;) Var det du som kjente ei annen en som jobber der også? Å, lenge siden vi har vært på lekeland! Kanskje vi skal det en dag :) Men må ha med gubben; orker ikke toåringen alene der oppe! Hvor pleier dere å dra?

Skal dere selge og flytte? Vi må snart begynne å male barnerom.. Syns det ER så kjedelig!!
Jepp... Lenge til vi flytter da. Bygger hus som er ferdig i midten av mars.. Bra tima med termin 12.mars :confused: men legger ut huset vårt nå, og håper vi får solgt fort så vi slipper å tenke mer på det. Så her males det, og bilder tas ned og gjør klart til fotografen. Boooring...

Hehe, vi kan prøve neste gang ;) Var det du som kjente ei annen en som jobber der også? Å, lenge siden vi har vært på lekeland! Kanskje vi skal det en dag :) Men må ha med gubben; orker ikke toåringen alene der oppe! Hvor pleier dere å dra?
Ja, venninna mi jobber der :-) Vi pleier å dra til Sarpsborg, Eventyrfabrikken. Syns det er best der. Jeg orker ikke pga bekkenløsningen, så jeg sender dattera med faren sin. Tenkte jeg skulle bake boller mens de er der. :-)

Jepp... Lenge til vi flytter da. Bygger hus som er ferdig i midten av mars.. Bra tima med termin 12.mars :confused: men legger ut huset vårt nå, og håper vi får solgt fort så vi slipper å tenke mer på det. Så her males det, og bilder tas ned og gjør klart til fotografen. Boooring..)
Oi det var litt av en timing! Håpe dere blir ferdige litt tidligere enn planlagt da ;) Skal dere flytte langt?

Ja, venninna mi jobber der :-) Vi pleier å dra til Sarpsborg, Eventyrfabrikken. Syns det er best der. Jeg orker ikke pga bekkenløsningen, så jeg sender dattera med faren sin. Tenkte jeg skulle bake boller mens de er der. :-)
Vi drar på Leo's gjerne, men det er liksom nærmest.. Har faktisk ikke vært på Eventyrfabrikken noen gang; har hørt det ikke er fullt så bra der.. Men du syns det er bra? Prøve noe annet neste gang kanskje! Bekkenløsning og lekeland må bære tidenes verste kombo! Bollebaking (og bollesmaking) hørtes bedre ut! ;)

I dag har jeg gjort litt små handling og kafetur med lille frøkna og hennes gudmor. Klarte ikke å være lenge pga bekkenet. Så kom mamma og svigermor hjem til oss for å hjelpe med vasking. Helt fantastisk. Har nettopp fått ferdig stua etter vi flytta i sommer, så det var deilig å få litt orden. Jeg har nesten bare lagt på sofaen mens de andre styra på. Litt dårlig samvittighet. Men de skal få igjen når bekkenløsning er historie :) vi har barnefri nå til i morgen, så nå skal vi ha skikkelig avslapping :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi drar på Leo's gjerne, men det er liksom nærmest.. Har faktisk ikke vært på Eventyrfabrikken noen gang; har hørt det ikke er fullt så bra der.. Men du syns det er bra? Prøve noe annet neste gang kanskje! Bekkenløsning og lekeland må bære tidenes verste kombo! Bollebaking (og bollesmaking) hørtes bedre ut! ;)
Jeg syns det er bedre på Eventyrfabrikken, men det er jo smak og behag for hver enkelt. Ble helt rar i ryggen av å fly etter dattera på Leos, siden jeg ikke kunne stå oppreist oppider. Men samtidig så er det kanskje mer oversiktlig på Leos. Du får ta deg en tur og gjøre opp din egen mening ;-)

Male ferdig før bilder skal tas av huset til torsdag. Håper jeg får gjort ferdig vinduer og dører før kvelden slik at jeg da bare kan slappe av..

kjenner at jeg er veldig glad for at jeg er ferdig med den biten der nå. blæ. det tar skikkerlig på når man er gravid. få mannen til å ta seg av alt som har med salget. her gjorde jeg alt og det gikk skikkerlig på psyken min

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oi det var litt av en timing! Håpe dere blir ferdige litt tidligere enn planlagt da ;) Skal dere flytte langt?
Huset skulle egentlig står ferdig til jul, men pga forsinkelser hos kommunen ble det mars :( skal flytte 15 min unna der vi bor nå.

kjenner at jeg er veldig glad for at jeg er ferdig med den biten der nå. blæ. det tar skikkerlig på når man er gravid. få mannen til å ta seg av alt som har med salget. her gjorde jeg alt og det gikk skikkerlig på psyken min

Ja kanskje det... Men er litt kontrollfreak også jeg da. Liker best å ha kontroll på alt selv ;-)

Ja kanskje det... Men er litt kontrollfreak også jeg da. Liker best å ha kontroll på alt selv ;-)

ja. sånn er jeg også. men jeg tok meg av alt som hadde med megler og budrunde. siste gangen vi hadde visning ble jeg skikkermig dårlig at jeg hadde blodtrykkfall.

Back
Topp