hva skal dere i helga da jenter?

camillajenta86

Gift med forumet
her skjer det ikke stort.
sambo jobber i kveld og i morra jobber han også.
men i morra skal vi på sommerfest og bursdagsfest som er slått sammen.
må innrømme at jeg har ikke kjempelyst, men for hen en tur[:)]
skjer det noe hos dere i helga da jenter?[:)]

I dag slappes det av foran tven. I morgen ser det ut til at mini og pappaen skal på playdate med en annen far og barn, mens jeg kanskje skal ta meg en tur til byen. Søndag har vi ingen planer[:D]

ja er digg å slappe forann tven gitt[:D]
koslig med kansje en bytur i morra da[:)]
nei søndag skjer det ikke så mye her heller.
skal hente minsten til søndag da, siden han skal til mine foreldre i morra siden vi skal på fest[:)]

jeg blir alene i morgen jeg [&:]
vi var egentlig bedt i bursdag, men det er så langt unna og jeg vil helst sove hjemme i den tilstanden jeg er i så da drar han selv og blir borte til søndag.
så jeg har leid meg 3 filmer, kjøpt dip, gulrøtter og kålrot så skal jeg kose meg i senga med filmer :) hehe. kjekt med tv på soverommet :)

I kveld sløve eg forann Tvn, mens sambo er ute å styrer i garasjen.... Imårra har eg dag-jobb og sein-vakt på søndag[&:] Ellers har vi ingen palner... Bare sløings når eg ikkje e på jobb...

Fikk syyykt løst på dip, så tror eg må få sambo t å fare å kjøpe[:D]

ikke veldig mye. Hele familien har tilbrakt dagen i dag på legekontor og sykehus. Gutten er litt forkjølet, men han er den som er i best form av oss alle. Jeg sliter med forkjølelse siden onsdag og har i tillegg en infekt i nesen som har blitt ganske ille igjen og mannen min har feber siden i går. Så i morra skal vi bare holder oss hjemme og slape av. Søndag er vi innvitert til en barnebursdag, litt usikkert om vi kan gå ditt

Ei venninde av snuppa overnatter i natt, blir jo aldri stille oppe på rommet [8D] hehe
I morgen skal vi på en liten skogstur, så på barnebursdag Kl16. På kvelden skal jeg se "Menn som hater kvinner" sammen med kjekken min [;)] På søndag skal vi på fjelltur sammen med mamma og pappa hvis været tilsier at det går [:D]

Jeg skal på jobb i morgen, etter det tenker jeg kanskje å scrappe litt med kusina mi.. Det er det lenge siden jeg har gjort, så det blir koselig! [:)]

På søndag blir nok en rolig dag med pjoksen min [:)]

I kveld har vi vært på besøk hos våre beste venner, som også bor i huset ved siden av oss.

I morgen, skal vi rydde huset, kjøre vekk boss, muligens kjøpe mer tapeter, og kjøre flyttelass..
Håper jeg også får være med på litt av dette. Deilig om man kommer seg ut av huset litt!! [:D]

Søndag, har vi vel ingen plan. Skal kose meg med mannen, før han drar vekk i en uke..

jeg reiser til bulgaria i morra og skal kose meg med strand, bading og sol en hel uke. yeeeeey 

Imorgen skal jeg en tur til byen før det er duket for bursdagsparty for svigermor og svigerfar. Det blir artig[:D]
Søndag har jeg ingen planer, mulig det blir en Sverigetur..

hørtes ut som dere alle får en koslig helg da[:)]
linda og peanut: jeg vil også til et varmere strøk![:D]

Vi kom hjem fra Italia i går, og har overnattet hos foreldrene mine i spydeberg i natt. Drar nok hjemmover om litt, og resten av helgen skal vi bare slappe av og kose oss:) Ingen planer, og det er deilig!

åh så deilig med italia da![:)]
hadde dere en fin tur?

Back
Topp