Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I sommerferien skal vi pusse opp, sambo har både ferien og 10 ukers permisjon til sommeren så vi får gjort masse[:D] Vi stikker 2 uker til syden i mai vi[:)]
Ingenting faktisk.. Sambo er i ny jobb da, spørs om jeg tar me meg snuppa og reiser til Tr.heim å besøker familie og venner i et par uker. God tid før en evnt fødsel [:)]
Jeg kunne tenkte meg å telte, jeg[:D] Men han jeg er gift med nekter. Mener ungene er for små.
Blir en tur på hytta ved sjøen, men orker ikke så lenge. Og så har jeg lyst å enten dra til dyreparken i Kr.sand eller til Legoland.
Men vi får se når den tid kommer, penga som rår.
Jeg har veldig lyst til å kjøre atlanterhavsveien, så praten er litt rundt det.. For to år siden kjørte vi nordsjøveien, og sov i bilen ( denne gangen blir det telt og campinghytter)...
Det blir nok Høyfjettlet-Hovden, eller Danmark. Eventuelt begge deler.
Skal i gang med husbygging, og vet ikke hvordan økonomien er når pengene begynner å rulle[8D]
tror ikke jeg skal ta noe ferie faktisk, får ikke feriepenger fra ifjor av OS, så blir ikke mye å reise på ferie for, i tilegg til en mnd. uten lønn.
tror det bare blir litt avspasering til våren vakreste eventyr setter igang[;)][:)]