Hva skal dere i ferien?

helen79

Forumet er livet
Ja, hvor skal dere i sommerferien? Noe spennende?

Blir nok til at vi låner hyten til mine foreldre igjen, tenker jeg.
Men det er en fin plass, med kanonutsikt mot sjøen å fine tur-muligheter

Skal forhåpentligvis til Florida, men blir nok ikke akkurat i selve sommerferien.. vi får se..

I sommerferien skal vi pusse opp, sambo har både ferien og 10 ukers permisjon til sommeren så vi får gjort masse[:D] Vi stikker 2 uker til syden i mai vi[:)]

Ingenting faktisk..
Sambo er i ny jobb da, spørs om jeg tar me meg snuppa og reiser til Tr.heim å besøker familie og venner i et par uker.
God tid før en evnt fødsel [:)]

Jeg kunne tenkte meg å telte, jeg[:D] Men han jeg er gift med nekter. Mener ungene er for små.

Blir en tur på hytta ved sjøen, men orker ikke så lenge. Og så har jeg lyst å enten dra til dyreparken i Kr.sand eller til Legoland.
Men vi får se når den tid kommer, penga som rår.

Tror ikke vi skal ha ferie i år jeg.

Får se hva vi gjør.

Kose oss med nyfødt baby. :)  :)  :)

Og forhåpentligvis reise en tur til hytta vår. :)   Gode, herlige hytta vår uten strøm, uten vann, med utedo. :)

Her blir det nok en uke på Sørlandet og dyreparkenbesøk [:)]

Jeg har veldig lyst til å kjøre atlanterhavsveien, så praten er litt rundt det.. For to år siden kjørte vi nordsjøveien, og sov i bilen ( denne gangen blir det telt og campinghytter)... 

Toscana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D]

Litt av alt her ja.
Til neste år håper vi å få til en Danmarks-tur...[:D]

Jeg har veldig lyst til å reise til Sverige og Astrid Lindgrens verden [:)]
Noen som har vært der?

Til Ullevål sykhus å føde tenker jeg...

Blir nok en tur til kristinsand dyrepark. [:)]

Enten ferien som ikke ble noe av i fjor sommer-kjøre "rundt" Vest- og Sørlandet,
eller tur til Tyskland...
Trooor vi..

Det blir nok Høyfjettlet-Hovden, eller Danmark. Eventuelt begge deler.
Skal i gang med husbygging, og vet ikke hvordan økonomien er når pengene begynner å rulle[8D]

Vi skal besøke faren min og slekt på Sicilia[:)] Er der hver sommer, så ser egentlig ikke på det som "ferie-tur"[8D]

ferien våres blir en uke til nice i april og resten av ferien blir bygging av terasse i heimen og noen turer på hytta

tror ikke jeg skal ta noe ferie faktisk, får ikke feriepenger fra ifjor av OS, så blir ikke mye å reise på ferie for, i tilegg til en mnd. uten lønn.
tror det bare blir litt avspasering til våren vakreste eventyr setter igang[;)][:)]

Blir en tur til Mandal til min fam så blir det dyreparken og Danmark[:D]

Back
Topp