Hva skal dere i ferien ?

RosaCupcake

Prøver på nr. 3
Og hvor mange barn har dere ?

Mannen går ut i ferie på fredag .. Da skal vi en helg til oslo . Ellers blir vi hjemme og tar noen dagsturer i området . Vi har 3 barn .. De er 7 , 4,5 og 4 mnd ..

Vi skulle egentlig på tur , men da mannen klarte å rygge inn i en annen bil forsvant feriepengene :/

Vi er hos familien i utlandet og vi skal være her 6uker til sammen. Har får vi masse hjelp av besteforeldre, vi drar på stranda og forskjellige lekeplasser, på hytta osv. Vi har to barn en gutt 3,5 år og pike 5 måneder:) vi har det kjempe bra :)

Siden vi studerer begge, så bruker pappan "ferien" til å jobbe ;) vi har bare han ene på 5 mnd. Han og jeg har vært en tur i bulgaria en uke, og nå er vi noen dager i hammerfest og besøker familie :)

Februar-14 mamma <3

Pusse opp hus ;) ikke hele huset, men deler :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har vært en uke på hytta, så skal vi være fem dager hos faren min i Oslo og så skal vi være en uke på Håøya utafor Drøbak. Har en baby på 4 måneder og en rottweiler på 7 år:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi er bare hjemme og sparer til ulønnet perm istedet. Sambo mener vi har råd til begge - jeg er i tvil. Men synes det er godt å kunne være hjemme hos seg selv når man er i ammetåka og en baby man prøver å få i rutiner. Mamma fyller 60 år i august og vi skal spleise på sydentur en langhelg, men vet ikke om jeg blir med enda (sammen med baby). Vi drar på dagsturer til ulike ting, med god hjelp av mammaen min siden baby er krevende og pappaen er tiltaksløs. Har pappaen min på ferie her da:)

I Sommer skal vi kun være hjemme :) Kanskje noen småturer på hytten... Til høsten blir det en liten uke i syden, gleder meg :D

Her har vi ei tøtta på 5mnd og vi har vært på bilferie her i norge å svergie, finland :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi bor i utlandet da. Så vi har vært 1 uke i Norge og 1 uke i danmark.
Vi skal en uke til syden i september, har en baby på 4 mnd.

Vi bor for tiden hos mine foreldre. Mannen min jobber i Narvik på polet, så han pendler. Her var det en fiskefestival som heter millionfisken. Da var svigerfar på besøk å dro en torsk til 50.000,-. Å så ringte de å sa at han hadde vunnet en stor gummibåt med el-motor. Litt av ei helg.

Skal på Kiel-ferga til høsten. Bursdagen til Mai-Elines gudfar.

Vi har bare Mai-Eline.

Last edited:
Pusse opp huset... Og noen dager til Gøteborg. Veeeldig spent på soving og amming/grøt på turen. ;) Jenta vår er 5 1/2 mnd.

Vi er ferdig med ferien for i år vi (eller sambo er det):( (føler jeg har litt ferie hele tiden nå jeg:D)
Dro med foreldrene mine og svigers til Gran Canaria i to uker :D Det var helt fantastisk, var litt skeptisk til å ha med mini, men det gikk fint. Fikk solet meg litt også siden vi hadde med fire barnepassere;)

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp