Hva skal dere i ferien?

Mamma til 3 gull

Gift med forumet
Da tenker jeg i sommer da. Vi er jo ganske tunge og slitne så voldsomme turplaner kan man vel bare legge fra seg! Vi har nå etter mye frem og tilbake bestemt oss for å reise til Danmark, tror det kan fungere ok for meg i tillegg til at det kan bli bra for de andre!

Vi skal være mye hjemme, må fikse litt på huset. beise veranda, male rekkverk og pusse opp bad.
Eller blir det en tur til Orsa i Sverige, mannen vil vindsurfe( litt vanskelig for meg i år), men det er flott badestrand og gutten koser seg der.
Men orker nok ikke de store greiene nei

Vi reiser 1 uke til tyrkia i begynnelsen av juni :) Etter det blir ferien i Norge, rekner med at det begynner og bli tungt på slutten av sommeren.

Skal være hjemme, jobbe, en tur til svigers i særp og hjem til mine foreldre i Bergen[:D]

Skal i utgangspunktet stort sett bare være hjemme, men kan nok hende vi tar en tur i campingvogna til svigerfar i Østfold [:)] Og så skal jeg til Valdres og få med meg "Sol av Isfolket"... Igjen [:D] Regner med at det kan bli en litt tung tur... Vi skal kjøre tur/retur og det er 4 timer en vei, men jeg gleder meg masse likevel [:D]

Blir Croatia i førsten av juni. Håper på og få til en fjell tur med telt i vik sogn i løpet av sommeren. Spørs på formen min. Ellers blir det hjemme og hytta til brors. [:)]

Vi skal en lang helg til kristiansand siste helgen i juni og så skal vi 1 uke til bergen siste uken i jule..
Ellers så blir vi mye hjemme siden vi har en del å gjøre i huset..

Back
Topp