Hva skal dere i ferien med de små?

J

Janet

Guest
Reiser dere i dyrehagen? Eller ferie dere ønsker? Gjør dere noe spesielt for de små?
 
Vi skal til USA i August, så blir det en tur til badeland og kanskje dyreparken:)
 
Du er tøff! Lang flyreise, men det går sikkert bra!

Vi har vært på Tyrkiaferie alt, så resten av sommern er vi i Norge. Skal kjøre nordover, først til Trondheim, være der noen dager og så videre til Mo i Rana. Besøke familie begge steder :) Ellers håååper jeg ferien skal brukes på oppussing av hus, det finner vi ut til uka!
 
sidan mannen skal vere heime i permisjon fra august, tek han kun ut ei veke ferie i år, også sidan eg skal vere heime i ulønna permisjon eit år til, blir det dessverre ikkje noko ferietur på oss, sidan eg skal prøve å "spare" penger. Men vi kjem til å farte litt rundt til små "perler" vi har rundt oss, og vere mykje ilag med familie og venner. Iallefall eg og ungane (dei to største har jo fri heile sommeren også). Og skulle det bli regnveirsdaga, har vi både leikeland og badeanlegg ikkje langt unna ;)
 
Tre uker i Stavanger hos mine foreldre (brylluper og 50 års dag) og biltur til Nord-Norge står på vår plan i år.
 
Snoker litt her og jeg hehe. Vi skal en tur til gøteborg med faren min, så skal ungene bort og da skal jeg en tur til kristiansand, kan hende eldste skal være med og.. har ikke veldig mange fastsatte planer enda..
 
Back
Topp