Hva skal dere i dag?

MammaTilAndreas

Glad i forumet
Hva er deres planer i dag?

- Vi skal kose oss litt.
- Spille litt wii.
- En halvtimes trening mens gullet sover.
- Ute å gå, må blant annet på butikken (tar hele 5 min å gå men, 10 min når A skal gå).
- Ha svigers på middag; hjortestek, middagspølse og kjøttkaker med potet og brunsaus.
- Bade min sotete gutt. Har selvfølgelig vasket han etter vår tidlige hendelse, hehe :p Men kan nesten ikke knukke han bort eller.
...og resten av kvelden skal jeg slappe av i sofan + pluss en liten runde med wii igjen :)

- Dusje
- Ordne litt i huset
- Gjøre klar middag til guttene mine
- Dra til byen
- Gå på skolen

[:D]hihi, må bare le av askeladden din[:D]

Jeg er faktisk helt alene idag, men får besøk i 12 tiden[:D] av ei vennine som har med ungene til ei anna vennine[8D][:D] (litt innvikla)[:)]

ORIGINAL: *Xc1t3*

[:D]hihi, må bare le av askeladden din[:D]

Jeg er faktisk helt alene idag, men får besøk i 12 tiden[:D] av ei vennine som har med ungene til ei anna vennine[8D][:D] (litt innvikla)[:)]

Ja, jeg måtte le litt når jeg såg han ja! Men han fikk også høre at det var slemt gjort!
Godt med litt alenetid også :)

Er hjemme fra jobb men vond hals, vonde bihuler og hodepine så burde ligget på sofaen...
Men har vaska vitrineskapene, vaska gulv, vaska klær, og tørka støv..

Resten av dagen blir det vel bare sofa, middagslaging og litt husarbeid..

I dag skal jeg:
- vaskeopp
- vaske klær
- rydde hele leiligheten
- hente småen i barnehagen
- ta handling for 2 uker
- skrive 2 ukers menyliste og handleliste
- lage noe enkelt men godt til sein middag/kvelds
- begynne ommøbleringa av stua og soverommet mitt..

Har masse som må gjøres og det må være ferdig føre søndag for da ska vi ha bursdag her[8D] Så egentlig har jeg ikke tid til å sitte her men hakke giddi å starta ennå [8D]

Back
Topp