hva skal dere i dag??

Miriamsmams

Glad i forumet
Jeg kjeder meg, jeg å mannen ligger bare på sofaen og glor på tv i dag. det er kjedelig!!!!

Vi skal på kino,Pelle Politibil[:D]

Jeg prøver å finne inspirasjon til dåpskort (lage for ei venninne)
Skal i gang med rydding... (Puh)
Etterpå skal jeg til et vennepar å spise lasagne [:D]

Jeg holder på med operasjon " kast eller kjeller sortering"   Utrolig hvor mye dritt som samler seg alle steder!!!!!!

Nyttårsforsettet mitt for i år var å bli bedre på organisering og rydding, og jeg er godt i gang [:D]

I kveld skal vi ha barneskelskap for snuppa som ble 2 år på fredag, så nå har vi bakt sjokoladekake også skal storebror
lage muffins. Pernille er igang med litt skjønnhetssøvn, så da blir det 10 min på rompa [:D]

Masse frafall av folk pga syke barn, så det blir bare 6 små og 6 store, men jeg sier egentlig bare  - takk for deet- [8D]

Jeg har vært på trening, baka 2 brød, og nå er snart pinnekjøttmiddagen ferdig[:)]

Mannen fikser i kjellerstua

Sett på sprint fra Ottäphä eller hva det nå heter, kombinert seieren til magnus moan, og venter på skiskytersprint for herrer. Godt plassert i sofaen under teppet. Etterpå skal minstemann hentes hos bestemor og bestefar, og vi er da invitert til middag hos svigers :jupp:

vi har vært ute og gått på både ski og skøyter.  nå tar vi oss en pause i sofaen med litt tv og pc. etterpå blir det vel litt klesvask og annet rot som skal ryddes.

en slapp og planløs dag...ganske deilig, egentlig...[;)]

Skal på middag hos far til sambo snart...jippi[8D]

Back
Topp