Hva skal dere i dag???

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Dere som skal ut på fest har ikke lov og skrive i denne tråden, jeg har såååå lyst og dra på byen og danse og kose meg med pils (bare 7 mnd igjen) [:D] Alle vennene mine har begynt og grille og spretti en pils!! [:@][:@][:D]
Og skal videre på konsert etterpå, jeg orker ikke være med fulle folk når jeg er edru [:-]

Hva kan jeg lage i dag? ikke boller [:-]

Æsj, kjedelig når alle kan drikke og ikke man selv[>:]

Vi skal ut å spise nå kl 18.00[:)]

Tja, har ingen gode forlsag til hva du kan lage egentlig. Hjemmelagd pizza?

ORIGINAL: LeneChr

Æsj, kjedelig når alle kan drikke og ikke man selv[>:]

Vi skal ut å spise nå kl 18.00[:)]

Tja, har ingen gode forlsag til hva du kan lage egentlig. Hjemmelagd pizza?

Ja jeg blir så misunnelig, åhhh har jo så lyst og være sammen med dem, men jeg har jo noe godt i vente da, liten bebis [:)]

Så koselig da, du og sambissen din??

Hjemmelagd pizza har jeg lagd hver helg i det siste, litt lei nå
[:D]

Looney skal definitivt slappe av i kveld, for hun var jo ute i går.... Og er sliten i dag, har blitt for gammel til å dra ut tror jeg, for kroppen takler ikke dagen derpå[&:]

Lage  gratinert kyllingform (kjempe god) med ris og salat, og sløve med tv og bv. (det rimte jo det[:D])

Vi skal slappa av med besøk og hjemmelaget pizza vi[:D][:D]

Jeg skal definitivt IKKE ut nei[8D] 
Var ute i går å er rimelig sliten.

Får et vennepar på besøk og skal se film. I dag ble det italiensk gryte med hvitløksbrød

Skrållan det hørtes ut som kvelden vår idag [:D]

Jeg gidder ikke stresse med noe i dag altså, men jeg må vaske gulvene, ser noen brødsmuler på kjøkkenet [8D][:D]

Sambo forer junior nå så skal han legge seg, så sender jeg han på butikken etter noe godis! Nå skal jeg trøkke i meg en kvalme tablett [;)]

ORIGINAL: Skrållan

Wihiiii, flere som skal ha typisk henge-hjemme-lørdagskveld! [8D][:D]

Hvordan går det med kvalmen forresten Lucky? fungerer tablettene? [:)]

Jo kvalmen er bedre etter jeg fikk di tablettene, men jeg må ta dem før jeg blir skikkelig dårlig merker jeg.. Så her går det i 3-4 parasett om dagen og kvalme piller, føler meg nesten som en narkoman [&o][:D]

ORIGINAL: Tøysetulla

Vi skal til et vennepar å spille kort...[:D] Canasta..skikkelig gamling spill, men utrolig gøy!!

Hva med å lage pita fylt med god salat og kylling? [8D]
Merker jeg er litt på kald mat for tiden...lurer på hvorfor???[;)]

Hihi ja tenk at du og har en liten spire i magen
Var det planlagt?

Kylling klarer jeg ikke tanken på en gang, blir dårlig bare jeg tenker på det [:'(]
Men vi skal lage makaroni og kjøttfdeig [:)]
(eller sambo skal)[;)]

Jeg sendet akkurat sambo ut døra, han skal drikke med noen kompiser. Snuppa er i seng, og jeg har ingen planer[:)][&:][&o][:D] 

Vi har spist taco i dag..frister det kanskje?? Har mer igjen[8D]
Chips og smash ligger i skuffen og roper på meg..
Øl og rødvin har jeg også, men så kjedelig å plutre alene..noen som vi komme hit å dele en rødvin med meg? Å kanskje en øl og to[;)]

Neei, blir vel bv og film på meg. *sitter her og snakker med meg selv*[:D]

ORIGINAL: Tøysetulla

Vi skal til et vennepar å spille kort...[:D] Canasta..skikkelig gamling spill, men utrolig gøy!!

Hva med å lage pita fylt med god salat og kylling? [8D]
Merker jeg er litt på kald mat for tiden...lurer på hvorfor???[;)]

ååååååååå mimre mimre...... canasta på hytta i sommer [:)][:)][:)]

Back
Topp