Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende daSitter og spiser et par knekkebrød her. Klarte ikke å vente til lunsj. Er på jobb til kl 15.30, så skal jeg hjem og slappe av. Skal pakke ferdig gave til en babyshower jeg skal på til fredagMå foreberede meg til OUL i morgen, og tenke ut noe lurt jeg kan spørre om for å dra ut tida mest mulig på sykehuset
![]()
henger på etterskudd pga dårlig form.Sitter og spiser et par knekkebrød her. Klarte ikke å vente til lunsj. Er på jobb til kl 15.30, så skal jeg hjem og slappe av. Skal pakke ferdig gave til en babyshower jeg skal på til fredagMå foreberede meg til OUL i morgen, og tenke ut noe lurt jeg kan spørre om for å dra ut tida mest mulig på sykehuset
![]()
Ja, jeg håper ikke det bare er sånn 5-10 minutter inn på UL. Vil være der minst 40 minutterHehe, godt det er flere enn meg som vil hale ut tiden på OUL. Jeg skal også på det i morgen og vil se lille babyen så lenge som mulig
Ellers er det litt husarbeid og middag hos min mormor som gjelder for meg i dag.![]()
Ja, jeg håper ikke det bare er sånn 5-10 minutter inn på UL. Vil være der minst 40 minutter![]()