Hva skal dere i dag?

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Her er en slapp dag :P tur til fysio og husarbeid eneste som er på planen :)

Sitter og spiser et par knekkebrød her. Klarte ikke å vente til lunsj. Er på jobb til kl 15.30, så skal jeg hjem og slappe av. Skal pakke ferdig gave til en babyshower jeg skal på til fredag :) Må foreberede meg til OUL i morgen, og tenke ut noe lurt jeg kan spørre om for å dra ut tida mest mulig på sykehuset ;)

Håper på trilletur med Litla, og Mannen etter hun har blitt ferdig med duppen sin :D Hun elsker lekeplassen med bøtte, spade, og sandkasse.
Så blir det middagslaging (Bali gryte) og leksehjelp når de større kommer hjem.
Er ellers en stille, og rolig dag før jeg skal på FAU møte og planlegge 17.mai i kveld 1.5t :)

Sitter og spiser et par knekkebrød her. Klarte ikke å vente til lunsj. Er på jobb til kl 15.30, så skal jeg hjem og slappe av. Skal pakke ferdig gave til en babyshower jeg skal på til fredag :) Må foreberede meg til OUL i morgen, og tenke ut noe lurt jeg kan spørre om for å dra ut tida mest mulig på sykehuset ;)
Spennende da :D

Rolig morgen her i dag, skal på jobb 13-22:)

Har vært på fysio tidligere idag. No ligger jeg bare å slapper av før jeg skal på jobb seinere :p må vel lage noe middag også før jeg må dra avgårde :)
Men eneste som går igjen opp i hodet er ultralyden imorgen :) gler meg!
Blir nok en tidlig kveld! :)

Hehe, godt det er flere enn meg som vil hale ut tiden på OUL. Jeg skal også på det i morgen og vil se lille babyen så lenge som mulig :D

Ellers er det litt husarbeid og middag hos min mormor som gjelder for meg i dag. :)

Skal til jordmor for 2. Gang, har ingen anelse hva jeg skal :D Men jeg har ikke fått målt dette symfyse målet, så kanskje hun gjør det? Blir greit å få snakket litt med henne uansett, sist var jeg vell bare 5-6 uker gravid. Er nå 22+3 :)

Hehe, godt det er flere enn meg som vil hale ut tiden på OUL. Jeg skal også på det i morgen og vil se lille babyen så lenge som mulig :D

Ellers er det litt husarbeid og middag hos min mormor som gjelder for meg i dag. :)
Ja, jeg håper ikke det bare er sånn 5-10 minutter inn på UL. Vil være der minst 40 minutter :)

Back
Topp