Hva skal dere i dag?

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Her er en slapp dag :p tur til fysio og husarbeid eneste som er på planen :)
 
Nettopp kom hjem fra jobb. Jobber bare halve dager. Har ei venninne og sønnen hennes på besøk til i morgen :)
 
Ligger og må stå opp..
Skal ta buss til manuellterapeut om litt:)
Senere så er det lekser med snuppa, hente en brukt vugge fra finn før snuppa skal på svømming.. Også kommer noen fra lyse senere og skal installere noe greier...
 
Migreneanfall, sengeliggende..
 
Skal prøve meg på Gravid svømming i dag! Spennende :) ellers er det henting i sfo, lekser og største på håndball!
 
Har vært hos legen. Handlet litt og skal nå hjem å sove litt, rydde litt, hente dattera mi i barnehagen også lage middag. I kveld skal jeg treffe en venninne :) så dagen i dag er fullt opp.
 
Minst mulig fram til 15,så koste litt etter snekkerne så skal jeg og tuppa på middag til ei venninne :)
 
Jeg skal prøve å rydde og vaske litt. Er helt tom for energi etter en våkennatt på grunn av at lillemor ikke ville sove og så og sparket vilt :p
 
Hjemme, vet ikke helt pga hva men jeg føler meg ikke god. Vondt overalt. Føler meg helt ferdig for en stund. Prøvde å ringe og be om sm men legen var ikke der i dag:(
 
I dag har jeg vært på jobb, og i kveld skal jeg på foreldremøte i bhg. Gruer meg, er så kjeeedelig. Og så er det garantert kake, og jeg har jo begynt på godteristreik fra og med i går :-|
 
Rolig morgen med litt husarbeid og en lang lur, så dro jeg og mini på middag til mine foreldre da sambo dro på jobb. Måtte skifte stue litt da det er begrenset hvor vannkoppene til mini kan få være med.
 
Idag har jeg og ungene vært ute hele dagen,sliten i bekkenet som fy så var godt å sette seg:)
Imorgen er det helgevask,en haug med klær å legge sammen (hater det!!) foreldresamtale i bhg og helgehandel:)
 
Idag har jeg ikke gjort noe. Bokstaveligtalt :p lå i senga til nesten halv to pga kvalmen så opp å spise så sofa.. Litt leksehjelp til snuppa, but that's it. Sitter med hårkur og ansiktsmaske og sløver :p

Imorgen får jeg faktisk besøk i 12 tia av ei venninne og har sagt at snuppa får ta med ei venninne hjem så bør rydde litt.. Skal lage pizzasnurrer og kos :)
 
Kanskje lage suppe eller pizza til middag, til nøds varme pølser. Opp med snuppa og handle en liten gave til nabogutten som har bursdag:) ellers hvile kroppen.
 
Back
Topp