Hva skal dere i dag?

Her er vi begge syke, mannen er hjemme (det skjer aldri!) han var dog sovet i hele dag.

Så blir sofa og strikketøy...
 
Sitter og ser ut på det fantastiske været og har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke er der ute.

Har tatt fram kikkert, ser (og hører) på vipene som har kommet tilbake på jordet utenfor. Én flakser rundt og underholder og en annen har funnet en bitteliten bar flekk å stå på, ellers er det stort sett snødekt ennå, stakkars.

Redigerer inn litt mer: vipe er altså en sterkt truet fugl som er utrolig kul å se på når den flyr og som lager morsomme lyder: http://www.fuglelyder.net/vipe/

vipe


Skal i bursdag hos mamma for nevøen min som blir 11, vi skal spise kreps :) Gleder meg.

Har kjøpt denne boka til ham, har egentlig lyst til å lese den selv ...

399cf965a74c8f54719e32d72a7162d0.png

http://www.schibstedforlag.no/no/Kategorier/Barn-og-unge/Ungdomsboker/KIRKEGARDSBOKEN/
 
Last edited:
Skal ut på gåtur :D
 
Skal sove litt mer, så skal jeg prøve å komme meg på posten for å sende en pakke. Skikkelig sløve dager for tiden.
 
Prøvekjøre bil! Eller Loosercruiser som gubben kaller det! Ha-ha-ha!!!
 
Sitter og ser ut på det fantastiske været og har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke er der ute.

Har tatt fram kikkert, ser (og hører) på vipene som har kommet tilbake på jordet utenfor. Én flakser rundt og underholder og en annen har funnet en bitteliten bar flekk å stå på, ellers er det stort sett snødekt ennå, stakkars.

Redigerer inn litt mer: vipe er altså en sterkt truet fugl som er utrolig kul å se på når den flyr og som lager morsomme lyder: http://www.fuglelyder.net/vipe/

vipe


Skal i bursdag hos mamma for nevøen min som blir 11, vi skal spise kreps :) Gleder meg.

Har kjøpt denne boka til ham, har egentlig lyst til å lese den selv ...

399cf965a74c8f54719e32d72a7162d0.png

http://www.schibstedforlag.no/no/Kategorier/Barn-og-unge/Ungdomsboker/KIRKEGARDSBOKEN/
Ooh, det er en bra bok. Leste den selv i fjor :-D
 
Jeg har vært å kjøpt vogn I dag :) nå hviler jeg litt med en kos 4 åring i fanget som ser barnetv.
Skal snart reise meg på male litt på soverommet vårt :)
 
Sitter og ser ut på det fantastiske været og har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke er der ute.

Har tatt fram kikkert, ser (og hører) på vipene som har kommet tilbake på jordet utenfor. Én flakser rundt og underholder og en annen har funnet en bitteliten bar flekk å stå på, ellers er det stort sett snødekt ennå, stakkars.

Redigerer inn litt mer: vipe er altså en sterkt truet fugl som er utrolig kul å se på når den flyr og som lager morsomme lyder: http://www.fuglelyder.net/vipe/

vipe


Skal i bursdag hos mamma for nevøen min som blir 11, vi skal spise kreps :) Gleder meg.

Har kjøpt denne boka til ham, har egentlig lyst til å lese den selv ...

399cf965a74c8f54719e32d72a7162d0.png

http://www.schibstedforlag.no/no/Kategorier/Barn-og-unge/Ungdomsboker/KIRKEGARDSBOKEN/


Fantastisk!! Ikke ofte jeg hører om andre som sitter med kikkerten og ser på dyr. Jeg elsker det. Vi har jorder på alle kanter, og der er det så mye dyreliv :) Kikkerten har fast plass i vinduskarmen :)
 
Fantastisk!! Ikke ofte jeg hører om andre som sitter med kikkerten og ser på dyr. Jeg elsker det. Vi har jorder på alle kanter, og der er det så mye dyreliv :) Kikkerten har fast plass i vinduskarmen :)
Så gøy å høre! Vi bor et godt stykke ut på landet, mye å se på, ja! For et par uker siden lå det en sel på en stein ute i fjorden her, ser så vidt litt av sjøen fra vinduet også. Blir så moro nå framover når våren kommer :) Har lyst til å sette opp fuglekasser!
 
Så gøy å høre! Vi bor et godt stykke ut på landet, mye å se på, ja! For et par uker siden lå det en sel på en stein ute i fjorden her, ser så vidt litt av sjøen fra vinduet også. Blir så moro nå framover når våren kommer :) Har lyst til å sette opp fuglekasser!

Så gøy med sel! Det kommet jeg aldri til å se her. Midt inne på Østlandet. Ja det blir veldig gøy med fugler. Vi flyttet hit i april i fjor, og da var det så mye å gjøre at fuglene ble glemt, men på det forrige stedet vi bodde hadde vi masse kasser. Det var så koselig å se de iherdige foreldrene som fløy ut og inn for å finne mat. Og de små ungene som var musestille når foreldrene var ute, men satte i et pipe-spetakkel når de kom hjem. Herlig!!! Jeg lå lenge på sofaen på verandaen for å nyte synet.

I høst hadde vi en elgku og to kalver boende på jordet. Svært tett på huset. Elgkua lå faktisk inntil husveggen og sov flere kvelder. Utrolig koselig! Viktig å være forsiktig selvsagt ;) Jeg husker jeg fikk besøk av noen venninner, som lurte på om den var utstoppet. Hehe. Jeg sa bare at det var husdyret vårt :)
 
I høst hadde vi en elgku og to kalver boende på jordet. Svært tett på huset. Elgkua lå faktisk inntil husveggen og sov flere kvelder. Utrolig koselig! Viktig å være forsiktig selvsagt ;) Jeg husker jeg fikk besøk av noen venninner, som lurte på om den var utstoppet. Hehe. Jeg sa bare at det var husdyret vårt :)

Oi, så moro! Har du bodd der lenge? Tror du hun kommer tilbake?
 
Oi, så moro! Har du bodd der lenge? Tror du hun kommer tilbake?

Har bare bodd her et år. Jeg vet at hun ikke kommer tilbake, da alle tre ble tatt i jakta. De var merket, derfor er jeg helt sikker på at de ble tatt. Men det er mye dyr på jordene, så vi kan jo være heldig i høst også. Nå vet jeg ikke om jeg vil ha de like tett på hvis mini skal sove ute ;)
 
Har bare bodd her et år. Jeg vet at hun ikke kommer tilbake, da alle tre ble tatt i jakta. De var merket, derfor er jeg helt sikker på at de ble tatt. Men det er mye dyr på jordene, så vi kan jo være heldig i høst også. Nå vet jeg ikke om jeg vil ha de like tett på hvis mini skal sove ute ;)
Åja, det er jo litt trist, da. Ja, skjønner den tanken!
 
Puha fortsatt syk, men skal klarer å komme meg ut i kveld. Skal feire bursdagen til ei venninne på den lokale restauranten.

Så må jeg få pakker til vi skal på påskeferie i morgen. Heldigvis ikke så
mye vi trenger å ha med oss. Jeg passer jo ikke noe lengre, så av den grunn er utvalget skralt. Haha...
 
Sitter å venter på at tiden skal gå, skal ta buss ut til manuellterapeut, handle bittelitt så hjem og sove sikkert :p er helt umenneskelig trøtt idag (...og) så eneste jeg vil er å sove.


Tenkte jeg kanskje skulle sortere litt klær idag, tok meg tre fire forsøk før jeg fant noe som jeg visste passet... Så burde lagt vekk en god del klær for er nitrist å prøve klær som magen henger ut av :p
 
Jeg skal først på jobb, undervise litt og ha noen foreldresamtaler ;) Deretter skal jeg pakke til påskeferie :D En deilig ferie med mannen, på Bornholm. Åååå gleder meg til å pakke og reise :)
 
Back
Topp