Hva skal dere i dag?

I dag blir det et kort solariumsbesøk, fysioterapi, veskeshopping og kino.

Og så er tydeligvis kjøleskapet ødelagt, så jeg må tømme kjøleskap/fryser og ta med meg alt til leilighet 2, slik at det ikke blir ødelagt, heldigvis er jeg midt i en flytteprosess, sånn at kjøleskapet er relativt tomt, og at jeg har et annet tilgjengelig.
 
Idag kommer mannen hjem etter 10 dager borte på jobb, så det blir vel litt rydding og vasking til han kommer. <3 Har litt lyst å bake boller også og lage noe godt til middag. Men får se hvor langt energien rekker. :p
 
Her ligger jeg fortsatt i senga... Prøver å manne meg opp til å finne frokost, hatt dårlig kveld/natt og føler meg helt ødelagt idag så blir nok mest mulig sløving.. Skal i butikken en tur senere og litt forskjellig pante, kaste glass, hente ny plastavfallsposer osv mens mini er å svømme..
 
I dag har jeg kontroll på svangerskapsambulatoriet. Ganske kjedelig, da det er lang vei og tar ofte et par minutter.

Vaskehjelpen kommer og før det skal jeg lever noen filmer på biblioteket. Så må jeg få kjøpt blomster og noen ting til feiringen av frøkna i bhg i morgen.

I kveld kommer min bror og kjæreste på besøk :)
 
Jobb, kjøpe bursdagsgave til gubben som har fødselsdag på lørdag (tips mottas) og så skal jeg hente junior i barnehagen som kan by på utfordringer da han klikker hver gang det er meg som kommer og ikke pappaen... Uh..
 
Jeg skal bake kjeks, ostekake, sjokoladekake, dadelkuler og bananpannekaker.

Så skal jeg i bhg til frøkna med bananpannekakene, de feirer bursdagen hennes i dag :)

I kveld skal jeg ut å spise med mine foreldre, min bror og kjæresten hans.

En travel dag!
 
Jeg skal bake kjeks, ostekake, sjokoladekake, dadelkuler og bananpannekaker.

Så skal jeg i bhg til frøkna med bananpannekakene, de feirer bursdagen hennes i dag :)

I kveld skal jeg ut å spise med mine foreldre, min bror og kjæresten hans.

En travel dag!
Åh så godt alt hørtes ut...

Satt faktisk å snakka om bananpannekaker med kanel igår, akutt sug på det men hadde ikke banan.. :p
 
Idag så er eneste planen begravelse. Får se hva vi finner på resten av dagen, vond i bekkenet så tenker det blir rolig ellers. Evt hente krykker jeg får låne av tanta mi.
 
Jeg skal se på baderomsinnredning og spise lunch med ei venninne og datteren hennes :)
 
Første gang hos jordmor :) Har bare vært hos legen min frem til nå. Gleder meg masse!
 
Blir vel enda mer sofa og sumo. Formen er fortsatt skral:-/
Skal prøve å karre meg opp å jobbe litt. Har masse som skal være ferdig til deadline 15. mars:-/
 
Skal på sykehuset for kontroll og finne ut om det blir keisersnitt. Gruer meg noe sinnssykt og vet faktisk ikke hva jeg håper på lengre. Det er fordeler med både igangsettelse og keisersnitt så jeg aner ikke hva jeg vill. Håper legen tar meg alvorlig og vi blir enige om noe i dag.
 
Skal på sykehuset for kontroll og finne ut om det blir keisersnitt. Gruer meg noe sinnssykt og vet faktisk ikke hva jeg håper på lengre. Det er fordeler med både igangsettelse og keisersnitt så jeg aner ikke hva jeg vill. Håper legen tar meg alvorlig og vi blir enige om noe i dag.

Jeg er livredd for ks selv, det er det eneste jeg vil unngå.

Ble igangsatt sist selv og hadde en drømmefødsel.
 
Jeg er livredd for ks selv, det er det eneste jeg vil unngå.

Ble igangsatt sist selv og hadde en drømmefødsel.

Problemet er at på grunn av komplikasjonene forrige gang ønsker de egentlig at jeg skal ha 2 jordmødre og 1 lege inne hos meg på slutten og i juli regner jeg med at det ikke er gjennomførbart så sånn sett er keisersnitt bedre. Jeg er redd og sliten, har nesten ikke sovet hele uka fordi jeg gruer meg sånn. Vi får se, bare noen timer igjen til jeg får svar.
 
Jeg er fortsatt syk, men skal til fysio med bekkene og til legen på 25 ukers kontroll. Så hente frøkna...puh...
 
Skulle tydeligvis sove i dag. Var på fysio i morres, og var helt utslitt etterpå.. så har sovet i 3 timer. Trodde det verste av trøttheten skulle gå over etter 1.trimester :meh:
 
Har hatt og har fremdeles en god dag! Skrevet på master, jogget en tur på 45 min i finværet, deretter middag og en rolig sofakveld:)
 
I dag skal jeg på kontroll hos legen. Mangler litt vitaminer og sånn, og stoffskiftet er ikke helt der det bør være, så er spent på hva legen foreslår av videre medisinering og kontroller fremover.
 
Idag har jeg vært til oppfølging av blodtrykket, som var helt perfekt. Etterpå skal jeg til jordmor. Litt jobbing imellom.
 
Back
Topp