Hva skal dere i dag?

Ouch!
Håper mannen din slipper for mye smerter.. Hørtes ikke noe godt ut.

Ja, jeg synes jo det er galskap at de skal ta alle på en gang! Da jeg tok de for mange år siden så tok jeg én og én... Men men, da blir det unnagjort i alle fall. Jeg er bare glad det skjer i god tid før nybabyen kommer :p
 
Kontroll nr.2 i forbindelse med PregMet studien, og jobb:)
 
Ja, jeg synes jo det er galskap at de skal ta alle på en gang! Da jeg tok de for mange år siden så tok jeg én og én... Men men, da blir det unnagjort i alle fall. Jeg er bare glad det skjer i god tid før nybabyen kommer :p
Ja, hørtes voldsomt ut å skulle ta alle men som du sier, greit å bli ferdige.. Har fortsatt alle mine men har hørt de er veldig vonde å få fjernet.
 
Jeg har egentlig bare lyst å dø idag!! har hatt influensa siden søndag så våkner jeg idag m intens migrene som ikke slipper (05:00) så jeg ligger enda i sengen rett ut med dette oppå influensa og bekkenløsning

Sorry men jeg måtte bare lufte meg. Føler ikke jeg gjør noe annet enn å slite ut familien min om dagen...
 
I dag har det vært fysio, så skal vi på visning på en leilighet i kveld. Frem til da skal jeg bare hvile...
 
Hørtes ut som en herlig dag! Kos dere på date i kveld da :)

Ungenes bhg hadde planleggingsdag, så jeg har vært hjemne med dem i dag. Det har gått i Duplo, høytlesing og biler. I tillegg bakte vi blåbærpai til dessert.

Nå ligger jeg strekk ut på sofaen og nyter varm kaffe mens mannen bader guttene :) Lader opp til pedagogmøte i kveld.
 
Jeg har skrudd ned et skap fra veggen slik at vi fikk plass til kjøleskapet på en mye mer logisk plass. Flytta "gjenvinningsstasjonen" vår ut på vaskerommet. Og rydda på og under kjøkkenbordet der det hadde samlet seg opp et lager av ting vi aldri bruker.

Nå fikk vi faktisk plass til stoler ved kjøkkenbordet ... tre stykker :happy:

Har satt meg i sofaen, typen har satt på en film som jeg tydeligvis ikke følger med på.
 
Jeg skal til fysio om ikke lenge, så skal jeg kjøpe en bursdagsgave og en sekk til mannen.

Senere i dag skal jeg og frøkna i bursdag. Det gleder jeg meg til!
 
Idag tror jeg det blir ganske sløv dag.. Endte med å sette opp to ikea ting og rydde litt igår, tross et vondt bekken så ble veldig mye vondere og intens kvalm og spydde igår..
Så tenker jeg skal prøve å ta det helt med ro idag. Skal ut litt imorgen og handle og kanskje innom en fest vi er invitert på om vi får pass og orker. Så vil spare all energi til da :)
 
Til nå har jeg ligget i sengen. Våknet med hodepine og da den ikke gikk bort med Paracet ble jeg hjemme fra jobb. Så nå har jeg dårlig samvittighet og hodet verker. Ingen store planer men glad for helg<3 tenkt litt på å bake brownies!
 
På date med mannen :) Han foreslo å dra innom baby-butikken før restauranten. Bare for å titte litt ;) Jeg elsker når han forslår det :)
 
I dag skal jeg sitte i sofaen og se på at kjæresten lager middag til meg. Har vært "flink" og vasket to maskiner med klær og vært på butikken, så nå er jeg utslitt :p
 
Ja, jeg synes jo det er galskap at de skal ta alle på en gang! Da jeg tok de for mange år siden så tok jeg én og én... Men men, da blir det unnagjort i alle fall. Jeg er bare glad det skjer i god tid før nybabyen kommer :p

Jeg oppererte ut to på en gang. En på hver side og jeg så ut som frankensteins brud!!! Å det gjorde forjævlig vondt når jeg våknet fra narkosen. Så jeg ønsker ham lykke lykke til og kjøp inn plenty med yoghurt å suppe.... Det kommer han til å trenge... Fy jeg er glad det ikke er meg hehe
 
Jeg oppererte ut to på en gang. En på hver side og jeg så ut som frankensteins brud!!! Å det gjorde forjævlig vondt når jeg våknet fra narkosen. Så jeg ønsker ham lykke lykke til og kjøp inn plenty med yoghurt å suppe.... Det kommer han til å trenge... Fy jeg er glad det ikke er meg hehe

Heldigvis tok de bare to nå, men på samme side. Han er så hoven, stakkar, ser heeelt mongo ut :p En runde til i juni, heldigvis før baby kommer.
 
I dag skal jeg sitte i sofaen og se på at kjæresten lager middag til meg. Har vært "flink" og vasket to maskiner med klær og vært på butikken, så nå er jeg utslitt :p

Godt det er flere enn meg som blir fort utslitt!
 
I dag er vi alene (puh!) vi skal først bare kose oss hjemme.
Så skal vi i dyreparken med ei venninne, også lage middag sammen etterpå.

Håper frøkna er glad og fornøyd når hun våkner, da blir det en bra dag.
 
Jeg skal bake brød i dag, og så skal vi i bursdag til søstra mi. Må også ut og fikse gave. Mannen skal sove, han har nattevaktshelg. Men i ettermiddag skal åtteåringen få besøk av en venn, så tenkte litt på å lage minipizza til kveldskos :)
 
Har arbeidshelg så skal på kveldsvakt om ett par timer. Ellers ligger jeg nå med en sovende kommende storebror oppå meg. Skulle ihverfall ikke sove i vognen
 
Sovet lenge! Så lang deilig frokost.
Nå snart blir det lunch kombinert med tur sammen med mannen i finværet:)

Litt strikking innimellom og i kveld blir det digg middag og finale i mesternes mester:)
 
Starter dagen med frokost i sengen, la noen svisker opp i skyren i håp om å hjelpe magen litt.

Frøkna er sendt i barnehagen, så dagen skal brukes til bursdagsforberedelser. Pakke inn gaver, handle inn og til slutt en tur til fiskehandleren. På tide med fisk til middag!
 
Back
Topp