Hva skal dere i dag?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg ligger foreløpig senga med bok og kaffe.
Lurer litt på å dra på er lagersalg med barneinteriør som begynner kl 14.00...men det regner og jeg vet ikke om jeg orker.

I kveld skal jeg på date med mannen, ut og spise på den lokale restauranten. Gleder meg helt sinnsykt, de har verdens beste pommfri og burger.
Av det grunn må jeg lakke neglene, vaske og føne håret, samt stryke en kjole. Holder egentlig for meg i dag!

ImageUploadedByBV Forum1456988556.179365.jpg
 
Last edited:
Hadde helt sinnsykt gledet meg til en fridag som skulle brukes på en tur i svømmehallen, klesvask og soving. Men siden junior brått ble litt syk og ikke kan gå i barnehagen, må jeg nå aktivisere en 2 åring hele dagen i stedet. Vi har vært våkne siden kl 4 så dette blir nok en laaang dag.
 
Her blir det å hvile på sofaen som vanlig. Blir helt i ørska av kvalmetablettene jeg tar. Mannen jobber mye overtid om dagen så skal hente snuppa i bhg senere også blir det tomatsuppe til middag :p Ensformige dager så det blir fort en del nettshopping :)
 
Kose deg masse på date!
Her skal jeg prøve å komme meg ut av sengen og kjøre mink i bhg.
Så skal jeg endelig til første time hos fysio. Første stedet jeg ringte hadde ledig time til sommeren :meh:
Flere steder tok de ikke telefonen, mens der jeg skal nå ble jeg satt på venteliste for noen uker siden. Fikk såklart tilbud om time sist uke da jeg var syk, men i går ringte han igjen :happy:
 
Skal i møter :p yey!
Så bort til en venninne å treffe hennes nye lille familiemedlem :D
 
Jeg skal jobbe til 14. Er akkurat i bussen og ser at i dag blir det laaaang reisevei både til og fra jobb. Da kan jeg regne med at jeg ikke er hjemme før 15:30-16:00, og etter dette blir det bare sofa.
 
I dag blir det avslapping, muligens vaske litt i skapene på kjøkkenet, prøve å gjøre matte, sende meld til arbeidsgiver og ringe barnashus for å høre om newborn sete har kommet.
 
Jeg har sykt barn hjemme og skal prøve å få henne inn til legen, ellers så har vi ingen planer. Aktivisere henne, også skal vi nok male i kveld :)
 
Jeg skal prøve å holde ut på jobb, truende hodepine. Og så slappe av hjemme etter middag og legging. Teller ned til helgen:)
 
Jeg skal på jobb (halv dag) og deretter skal jeg holde foreldremøte for klassen min :)
 
Oul!!! Å så time på fødepoliklinisk. Blir mye venting og dermed strikking! Strikker Marius sett i str 1 år til barnedåp i april :) så blir det å hente junior i barnehagen og aktiviteter frem til han skal legge seg :)
 
Oul!!! Å så time på fødepoliklinisk. Blir mye venting og dermed strikking! Strikker Marius sett i str 1 år til barnedåp i april :) så blir det å hente junior i barnehagen og aktiviteter frem til han skal legge seg :)
Lykke til :)
 
Ligger fortsatt å sløver i senga, skal snart opp å fikse frokost og kle meg så ta buss ut til manuellterapeut kl 12:40.
Så muligens handle litt så buss hjem og slappe av i et par minutter før sambo og mini kommer hjem så lekser og middag.. Mini skal i bursdagsselskap og sambo stikker ut i kveld til noen kjente på rekekveld.
 
Jeg ligger foreløpig senga med bok og kaffe.
Lurer litt på å dra på er lagersalg med barneinteriør som begynner kl 14.00...men det regner og jeg vet ikke om jeg orker.

I kveld skal jeg på date med mannen, ut og spise på den lokale restauranten. Gleder meg helt sinnsykt, de har verdens beste pommfri og burger.
Av det grunn må jeg lakke neglene, vaske og føne håret, samt stryke en kjole. Holder egentlig for meg i dag!

Vis vedlegget 164495

Ser ut som du koser deg masse oppi sengen med baby:).

Jeg har sykemeld dag nå før jobb igjen i morgen. Har prøvd å rydde og sette på vask men blir veldig sliten og andpusten. Fikk vite jeg har jernmangel i går. Prøver å ta det litt rolig. :)
 
Jobb, så skal jeg hente storebror i bhg, leke med han til legging, og så er det sofatjeneste. Kanskje sette på en klesvask, men ellers bare slækking. Bekkenet har blitt drastisk mye vondere de siste par dagene, så det er kjedelig :(

Mannen skal operere ut alle (!!) visdomstennene i kveld, litt spent på å få han hjem....blir vel å pleie han i helga vil jeg tro...
 
Kiropraktor og full avslapning! Mannen lager mat nå og jeg bare sikler av lukta <3 hihi
 
Jeg skal på kveldsvakt. Ser ikke så veldig frem til det.

Har vasket klær, bakt brød og ryddet litt her og der. Burde egentlig sovet nå, men nå må jeg begynne å forberede meg til jobb og hente poden på veien. Han skal være med meg til mannen er ferdig på jobb.
 
Jobb, så skal jeg hente storebror i bhg, leke med han til legging, og så er det sofatjeneste. Kanskje sette på en klesvask, men ellers bare slækking. Bekkenet har blitt drastisk mye vondere de siste par dagene, så det er kjedelig :(

Mannen skal operere ut alle (!!) visdomstennene i kveld, litt spent på å få han hjem....blir vel å pleie han i helga vil jeg tro...
Ouch!
Håper mannen din slipper for mye smerter.. Hørtes ikke noe godt ut.
 
I dag er det klesvask og pakking som står på programmet. Skal også kjøre datteren min til tanta si der hun skal være i helgen, da blir det også litt babykos med nevøen min <3 Prøve å legge seg tidlig i kveld da vi stikker til Sverige i morgen tidlig for hockey turnering, gledings :)
 
Back
Topp