Hva skal dere i dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Her blir det måking av snø , trening, rydde litt hus og en skitur:)

Litt over gjennomsnittet hormonell i dag så her blir det vel å prøve å unngå å fyre meg opp :P
Mann og barn som også er på dårlig humør gjør ikke saken så lett ;)

Skal se tour de ski, og på middag til svigers :) ellers har vi ingen spesielle planer, men håper vi kommer oss en tur ut!

Juletrefest i bhg på formiddagen med familien, jeg skal jobbe i kveld. Da blir det vel avslapping på resten av gjengen :)

Først en tur i svømmehallen , så skal jeg på jobb en tur og mannen og ungene skal en tur innom svigers . etter det skal vel ungene legges og jeg får besøk av ei venninne :-)

Jeg skal sløve og muligens rydde litt før jeg skal på jobb.

Mannen skal buggen lettvegg og forhåpentligvis få opp skyvedører. Jeg skal vaske badet og resten av veggene på soverommet og lage middag. Noe avslapping må det også bli :) se Tungtvann i kveld :D

Vært ute og sandet litt på blankisen. Ellers ska vi i bursdag i ettermiddag.
Vil ikke være så masse ute selv om været er fint, så er temperaturen her på -12 grader, men med sterk vind i tillegg så er den reelle temp på -25. Iskaldt!

Vi har vært på en skitur alle fire, og nå er ungene ute med nabounger. Jeg skal gjøre ferdig forberedelsene til mandagens undervisning (er lærer), og så skal vi ut og treffe gamle kjente.

Har brettet tøy og lagt på plass og vasket hele huset.

Klokka fire kommer kjæresten minog gutten hans + foreldrene mine på middag (scampi og kyllingspyd, kyllingfilet, ris, salat og wokgrønnsaker, foccacia og aioli).

I kveld må jeg se over undervisningen for i morra og så blir det også litt sofatid :)

Bare være hjemme og kose oss:-) Var i Sverige igår, og kjørte ganske mange timer siden ferga ble innstilt så godt og bare slappe av en dag :-)

I dag skal vi rydde vekk julepynten! Bedre sent enn aldri :P Skal også vaske leiligheten, har vært syk, så ligger langt etter på husarbeid.

Vært ute og lekt to timer i snøen med storebror mens babyen sov ute.
Nå er storebror dratt på Juletrefest med farmor og farfar, så sa slipper vi litt av før vi sksl begynne på middag

Jeg og mannen har vært på kino,mens gutta har blitt passet av svigers.
Endelig fikk vi sett hobbiten:D:D

Back
Topp