Hva skal dere i dag?

Nyte fridagen ett par timer, trenger å samle litt krefter :-) henter mini tidlig i bhg for vi skal til Stavanger på et møte ang å bli besøkshjem :-) i kveld blir det kos med "the voice" :-) duda? :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sitter å manner mer opp til å starte dagen :p Her er det høstferie og ikke full SFO-plass så har sønnen min hjemme. Må nok finne på noe etter lunsj med han, men vet ikke hva enda. Været er grått... Noen forslag? Tenkte å rydde it av en gammel kiste som skal kastes, og pakke ned litt i esker som vi ikke trenger før etter vi har flyttet.

Jeg skal begynne å pusse ned barnesengen, slik at jeg kan male den! <3 <3 gleder meg masse til å begynne!!! :-D

Skal slappe av før det er avgårde på jobb i et par timer i ettermiddag. Så er det hjem å ha taco og se the voice:)

Jeg har vært til legen, ble 100% sykemeldt.
Videre utover dagen skal jeg en tur på kafė med søstra mi, lage en good middag og til kvelds blir det popkorn og the voice med min kjære og 5åringen. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har sittet på stumpen siden jeg kom hjem fra barnehagelevering. Første dagen på 3 uker hvor jeg bare har kunne slappe av. Skal ta meg et kakestykke fra kaken jeg lagde til gullungen sin bursdag igår, og så skal jeg se mer på tv og kose meg litt ekstra. idag er sløvedag min :)

Har brukt dagen så langt til å lade opp til å hente frøkna i bhg om ei lita stund. Resten av dagen går med på å lage ein enkel middag, ta meg av frøkna og få henne i seng. Og då er det ikkje mykje krefter igjen :-p

Har vasket hele huset,har igjen å henge opp en maskin klær og lage middag.Så blir det litt handlig og kvalitetskose tid med mann,barn og hunder:-) Elsker helgene:-)))

Har vært på kafe å spist lunsj med svigermor. Seinere i dag blir det takeaway kinamat og kanskje brann stadion... (Om bekkenet ikke krøller seg enda mer)

Har fått hengt opp vintergardinene i stua og ordnet litt ellers i huset. Kjenner på hodet at jeg må ta resten av dagen med ro, så i kveld blir det god middag og nye episoder av seriene som jeg og mannen ser på :)

Venter et lite gull i februar 2014!

I dag har det blitt sofatjeneste med Netflix på skjermen. Fikk en smell/strekk/kink/låsning, etellerannet i ryggen onsdag, og slet den opp igjen i dag når jeg skulle levere poden i bhg.

Har lyst å lage noe godt til middag, kose meg med gutta og så mer sofatjeneste i kveld. Spørs hva jeg orker, å sitte gjør kjempevondt.

Her lades det opp til nattevaktshelg... Kjenner lysten til å jobbe er lav :p

Har vasket hele huset,har igjen å henge opp en maskin klær og lage middag.Så blir det litt handlig og kvalitetskose tid med mann,barn og hunder:-) Elsker helgene:-)))
Åh misunnelig! Har støvsugd "midt på gulvet" og dusjet kattene - og det var det jeg orket.

Har hatt lange studiedager denne uka, og våkna 04.15 i natt uten å få sove igjen. Så i kveld skal jeg bare drive dank med hundene på sofaen, se kamp helt alene mens samboeren er på jobb og lade opp til jobbhelg :) og jeg skal ikke ha dårlig samvittighet!!!

Hørtes utfordrende ut den biten med å bade katter:-) Men ja,det var deilig å ha det gjort,bare trist det varer så kort den skikklige renheten..
De har vært igjennom det noen ganger opp igjennom årene og har skjønt det ikke nytter å komme seg unna og at de bare blir pent nødt å stå i ro til vi er ferdig hehe

Back
Topp