Hva skal dere i dag?

Jentene skal være hos sin tante i dag,, mens jeg og mannen skal handle fliser til badet.
Dritkjekdelig, men må gjøres...

Tur til byen på programmet.
Jeg trenger nye joggesko/hverdagssko, og siden jeg ikke har hatt barnefri etter jobb på lenge nå får det bli helgeshopping med Jr. på slep i stedet.
Får vel se etter 17. mai-tøy også. *sukk*

Shopper så lenge Jr. gidder, så blir det vel lunsj og kanskje en kinotur/besøk hos venner/tur på stor lekeplass før vi tusler hjem igjen.

søteste skrev:
Skal på åpen gård i dag:)

Så moro at det er fler som skal på åpen gård.. Skal vi på samme mon tro? :P

Må ha ny vaskemarskin for vår gamle har fått hjerneslag eller noe :p

Ellers tar vi det nok litt som det kommer, har hvert en lang uke.

Lese til eksamen.. Burde begynt å lese for noen timer siden, men i stedet sitter jeg her.. :p

Blir vel en tur i en barnehage og leke vist været tillater det. Ellers så får vi kansje besøk av tanta mi. 

Forsøke å sove litt da gullet mitt er på besøk hos besteforeldre noen timer nå! Sliter maksimalt med søvnmangel her ettersom gutten min starter dagen kl. 04.00 hver dag...... Har i tillegg lungebetennelse, så satser på at et par timer med søvn skal hjelpe litt på formen!

Har rensa 3 akvarium , rydda kjøkkenet , bretta klær , vaska klær , skal snart brette neste maskin med klær.. Så skal vi snart rydde lekene og enten gå ut på lekeplassen eller ned til søskenbarnet mitt... får se hva det blir til... men først Lunch

Vi har sitti halve morningen i senga mi og sett på film og kost oss med en laaaaaang frokost.... Vi er skikkelig late :P

Nå har mini løpt ut for å leke med ei venninne, så jeg får vel bare svinge meg rundt og klargjøre huset for barnebursdag i på mandag :)

Skal først i brattfjellet og plukke måse-egg ilag med jentan. Så skal jeg med eldste jenta og trene før jeg og mannen hopper i kajakken og paddler oss en tur alene :)

Vært på jobb,dagvakt. Så fikk vi besøk da jeg kom hjem, lekt ute, spist middag og nå litt lørdagskos for mini.

I dag har eg passa på at ungane er greie med kvarandre samtidig som eg har gjort normalt husarbeid og laga mat, i tillegg til å snu huset opp ned og pakke i kartongar for å gjere klart til fotografering om knapt to veker (og deretter visning). Det er utruleg kor mykje ein samlar opp i løpet av fire-fem år!

I stad kom søstera mi og tok med seg ungane på McDonald's eller noko slikt, så eg har fått rydda mykje den siste timen. Måtte berre ha ein liten pust i bakken no før dei kjem heim igjen og skal leggast.

Jeg har vært på jobb i dag jeg. Nå sitter jeg i sofaen og bearbeider bekkenet. Mannen har vært på Lensemuseet med et vennepar og deres sønn. 

Ungen er hos pappsn.. Så her våkna jeg 11, dusja og dro på et kjøpesenter med ei venninne. Så ble det en bedre dupp på sofaen i et par timer og nå lager jeg en fortreffelig biffmiddag for meg og kjærest 

Back
Topp