Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tur til byen på programmet.
Jeg trenger nye joggesko/hverdagssko, og siden jeg ikke har hatt barnefri etter jobb på lenge nå får det bli helgeshopping med Jr. på slep i stedet.
Får vel se etter 17. mai-tøy også. *sukk*
Shopper så lenge Jr. gidder, så blir det vel lunsj og kanskje en kinotur/besøk hos venner/tur på stor lekeplass før vi tusler hjem igjen.
Forsøke å sove litt da gullet mitt er på besøk hos besteforeldre noen timer nå! Sliter maksimalt med søvnmangel her ettersom gutten min starter dagen kl. 04.00 hver dag...... Har i tillegg lungebetennelse, så satser på at et par timer med søvn skal hjelpe litt på formen!
Har rensa 3 akvarium , rydda kjøkkenet , bretta klær , vaska klær , skal snart brette neste maskin med klær.. Så skal vi snart rydde lekene og enten gå ut på lekeplassen eller ned til søskenbarnet mitt... får se hva det blir til... men først Lunch
Skal først i brattfjellet og plukke måse-egg ilag med jentan. Så skal jeg med eldste jenta og trene før jeg og mannen hopper i kajakken og paddler oss en tur alene :)
Vi har hatt stor rydde dag i bod og på loft. Så har vi tatt ukeshandling. Ikke noe koselig lørdag, men tar det igjen i morgen for da skal vi å bade og på besøk :)
I dag har eg passa på at ungane er greie med kvarandre samtidig som eg har gjort normalt husarbeid og laga mat, i tillegg til å snu huset opp ned og pakke i kartongar for å gjere klart til fotografering om knapt to veker (og deretter visning). Det er utruleg kor mykje ein samlar opp i løpet av fire-fem år!
I stad kom søstera mi og tok med seg ungane på McDonald's eller noko slikt, så eg har fått rydda mykje den siste timen. Måtte berre ha ein liten pust i bakken no før dei kjem heim igjen og skal leggast.
Ungen er hos pappsn.. Så her våkna jeg 11, dusja og dro på et kjøpesenter med ei venninne. Så ble det en bedre dupp på sofaen i et par timer og nå lager jeg en fortreffelig biffmiddag for meg og kjærest