Hva skal dere i dag?

*charlie*

Elsker forumet
Vi hadde planer om å ta en tur ut, men været er ikke noe å skryte av i dag.
Regn og sludd innimellom

Jeg har lyst til å kjøre tur eller noe, men mannen er ikke like entusiastisk..

Jeg skal ikke så mye, men jeg sitter her og håper på å få bilde av babyen til min beste venninne som ble født i går :D
Lurer på om jeg skal få vasket over hele huset, men jeg har litt problemer med symfysen, og vet ikke om jeg orker å sette i gang før mini tar ettermiddagsluren sin.

Bare småen blir ferdig med å spise frokosten sin, så skal jeg vaske kjøkkenet mens hu ser ferdig filmen. Så blir det vel til at vi skal ut å leke eller noe..

Knerthen skrev:
Bare småen blir ferdig med å spise frokosten sin, så skal jeg vaske kjøkkenet mens hu ser ferdig filmen. Så blir det vel til at vi skal ut å leke eller noe..

Her skal jeg etterhvert ta oppvasken fra i går og så lage ei ostekake, så skal jeg og kjæresten min på middag til svigers :)
Ellers har vi ingen store planer.
Ungene er på påskeferie til faren sin.

Jeg har bursdag idag, så skal bare kose meg! :D skal bake kake, og fortære den ;) Ellers er det nydelig vær, så jeg må vell komme meg litt ut.

rydde litt, håper på å føde, men tviler på at det blir noe av.. også skal vi i bursdan til mamma etterpå.

lillerypa skrev:
Jeg har bursdag idag, så skal bare kose meg! :D skal bake kake, og fortære den ;) Ellers er det nydelig vær, så jeg må vell komme meg litt ut.

emoticon Gratulerer emoticon

LittleMonkey skrev:

lillerypa skrev:

emoticon Gratulerer emoticon

Takk 

Vi sov til halv 11 i dag og nettopp fått inn froksten :)
Er nydelig vær ute, masse sol og litt nysnø, så må ta med meg gutten min ut på en trilletur etterhvert :)
Ellers ingen planer her :)

Skal snart hente ungene hos mamma, ellers blir det vel innekos og kanskje en tur ut :P Det er MYE snø her.. :P Skal ha deilig bakt potet til middag :)

Mannen har beiset verandaen, jeg har småryddet litt her inne, snuppa har vært ute å leka med nabogutten.. Nå reiste mannen og snuppa ned til mine foreldre for å skifte til sommerdekk, jeg skal slenge emg litt på sofaen, er så kvalm og uggen, og krysser og håper på at det snart blir fødsel..

senere skal vi ned til mamma og pappa alle tre og søss og hennes barn kommer, så skal snuppa bli med søss hjem og sove der til i morgen...

Ha en flotters dag alle sammen..

Vi sov lenge i dag.. Og det har snødd 20 cm i natt så jeg sitter og furter. Så enten blir det bassengtur eller sende ut Emil på ski.  Jeg vil bare sitte her å nyte nysofaen min egentlig ;P

Blir vel rydding og vasking, dusjing og ordne klær til i morra.
Da blir det bursdagsfest for småen som ikke lenger er så liten; han blir 6 år.

Jo, og så skal vi kose oss med kinamat (take-out) for å feire gårsdagens 6-års bryllupsdag.
(Vi giftet oss kun 2 dager før sønnen vår ble født.)

Vi ska ut i sola (blåser kaldt da) trille dukkevogna og ta en tur i skogen på atv`n, og så blir det vel no middag før jeg må levere ho til pappa`n sin :(

Her blir det en rolig slækk dag tror jeg. Har hvert jordmor i hele natt.
Litt redusert føler jeg.

Kope på sofaen litt til etter festen i går, sukk. Og senere i dag kommer farmoren og tanten til snuppa på overnatting. 

Så blir vel noe ryddings etterhvert vil jeg tro. Gjesp!

Back
Topp