Hva skal dere i dag?

[trultemor]

Elsker forumet
Ja, hva skal dere i dag damer?

Her i huset har vi ingen planer. Akkurat nå sover begge to, og jeg tenkte jeg skulle prøve og få meg en liten lur selv. Etterpå må vi vel ut en tur i det fine været, og kanskje grille litt pølser på terassen etterpå.

Hva med dere?

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

vi ska på ikea i dag[:D]

Hehe, lykke til! Tror nok ikke dere er de eneste. *grøsse*

Hva er dere på jakt etter? *nyskjerrig*

jeg skal på byn i kveld! [:D] gleder meg til det, kan du si[;)]

ORIGINAL: cathrine1

jeg skal på byn i kveld! [:D] gleder meg til det, kan du si[;)]

Ja, det tenker jeg du gjør!! Jeg har ikke vært på byen enda siden knerten kom til verden. Var på byen 1 gang etter snuppa kom. Så jeg begynner å føle meg litt som en eremitt her.

Ha en fin tur på byen!!! Ta en pils for meg!

ORIGINAL: Frøydis26

Hehe, det hadde vært tøft da... alene på ikea...hehe[:D]

Ja, det hadde jo vært kjempedeilig! Kanskje man da hadde handla litt mer. Jeg blir så irritert av å gå og vasse i folk, og aldri få hjelp av noen når jeg trenger det, eller å måtte vente i hundre år på en betjening som er så stressa som fy. Og når man endelig har kommet seg igjennom hele sjappa så møter man bare en vegg med milelang kø i kassene. Og den køen man velger går saktest. Og det skjer selvfølgelig noe tull med en eller annen kunde i den køen, typisk kunden før deg. Og babyen blir utålmodig og begynne å hyle. *hisse seg opp*

Vel.. håper ikke jeg ødela shoppe-modusen din

God handletur!!

Ja, det hadde jo vært kjempedeilig! Kanskje man da hadde handla litt mer. Jeg blir så irritert av å gå og vasse i folk, og aldri få hjelp av noen når jeg trenger det, eller å måtte vente i hundre år på en betjening som er så stressa som fy. Og når man endelig har kommet seg igjennom hele sjappa så møter man bare en vegg med milelang kø i kassene. Og den køen man velger går saktest. Og det skjer selvfølgelig noe tull med en eller annen kunde i den køen, typisk kunden før deg. Og babyen blir utålmodig og begynne å hyle. *hisse seg opp*

Vel.. håper ikke jeg ødela shoppe-modusen din [8|][:D]

God handletur!! [:)]

Trodde sånt bare skjedde oss jeg.... er ikke så mye spennende som blir kjøpt i dag. det blir stortsett esker , kleshengere og andre ting til oppbevaring.... Må få litt system i mitt nye "walk in closet"[:D]

Samboeren min har lova at jeg kan gå litt mer bananas der litt senere... [:D]

jeg skal faktisk over til oslo og overraske faren min..han hakke sett robin enda,pga at han var i india..gleder meg!

JEG HAR NETTOPP HATT ET LITE BESØK AV TANTEBARNET MITT - HAN ER SNART 11 MND.....TENKT NÅR MARIUS FÅR NOEN MND TIL PÅ SEG - BLIR JO DET RADARPARET[:D][:D][:D]
ELLERS TAR JEG DET MED RO - MANNE JOBBER NEDE PÅ ROMMET TIL HAN STØRSTE....DET NÆRMER SEG SLUTTEN (ER LITT LISTER IGJEN + NOE SMÅTTERI).....SÅ SNART FÅR MARIUS EGET ROM!!!!! DEILIG[:D][:D][:D]

MÅ VEL UT Å HANDLE LITT OGSÅ....

Nå har jeg levert begge ungene hos mamma så nå skal jeg finne fram antrekk og grillmat for så å kjøre opp til svigerinna mi. Vorspiel med strawberry daquari og kreppetang[:D][:D] Så skal vi på skikkelig 80-talls party! Glede meg sånn til å ut!! Og er kjempefornøyd med antrekket[8D]

Så nå må jeg snart stikke! Ha en kjempefin kveld alle sammen[;)]

Vi holder på å så ny plen....freste opp den gamle i går, nå holder Morten på å rake ut stein (jeg må ha litt pauser for senebetennelsen i skuldra vil ikke slippe tak...) før vi skal fylle på over 3 tonn ny jord, tromle og så i[&:] dessuten har vi olja terassen i dag, og jeg har kjørt norge rundt for å levere fresen, leie trommel, kjøpe frø og gjødsel....juhu!!!!gleder meg til helga er over så det går ant å slappe av[:D]

ORIGINAL: Nates Mamma

Vi holder på å så ny plen....freste opp den gamle i går, nå holder Morten på å rake ut stein (jeg må ha litt pauser for senebetennelsen i skuldra vil ikke slippe tak...) før vi skal fylle på over 3 tonn ny jord, tromle og så i[&:] dessuten har vi olja terassen i dag, og jeg har kjørt norge rundt for å levere fresen, leie trommel, kjøpe frø og gjødsel....juhu!!!!gleder meg til helga er over så det går ant å slappe av[:D]

Så flink du er![;)] Blir sikkert kjempefint, spennende å se!

Idag holder vi på å male huset til svigerinna og svogeren min. Akkurat nå har jeg en liten koke-flasker-og-lage-mat pause[:)] Og når det er ferdig (muligens i løpet av helgen) skal vi begynne på vårt hus[:D] Gleder meg!!!

Her er det grilling på gang[;)]

Vi har også grillet i dag. Snuppa spiste 3 hele pølser! Mer enn meg det! 

ORIGINAL: #minime#

Nå har jeg levert begge ungene hos mamma så nå skal jeg finne fram antrekk og grillmat for så å kjøre opp til svigerinna mi. Vorspiel med strawberry daquari og kreppetang[:D][:D] Så skal vi på skikkelig 80-talls party! Glede meg sånn til å ut!! Og er kjempefornøyd med antrekket[8D]

Så nå må jeg snart stikke! Ha en kjempefin kveld alle sammen[;)]

ÅÅÅ..*misunnelig* [;)] Digger temafester!

Back
Topp