Hva skal dere i dag ??

Jeg skal til Hellerudsletta på f&b-messa idag. Og til middag tror jeg det blir Sei på Italiensk vis[:D]

*skrike!*

Denne dagen har jeg gledet meg til!
Skal om 2t ned i vår lille by og ha stand med paintballgjengen, der folk kan skyte på blink osv...

I løpet av dette lager noen av kompisene til Kristian istand selskap i leiligheten vår, så når vi er ferdige er alt pyntet og klart!

lagde 80vårruller i går så det blir middagen til allesammen idag [:D]

Først og fremst skal jeg dusje! Og ta hårkur! Så tror jeg det må bli en tur ut i det vakre været vi har idag. Mamma og pappa kommer innom en tur, de har filmet seg selv, de skal på ferie og er livredd for at snuppelille skal glemme dem mens de er borte, så jeg må spille filmen av dem hver dag for henne.... [:D][:D] Og ellers har vi ingen planer.

Til middag blir det grillet kylling fra Rema og Hoff's opphøgde potetbåter.

Skal til ei venninne, også skal jeg ut en tur ikveld[;)] Skal ha Taco til middag idag.

ORIGINAL: Snekka

Først og fremst skal jeg dusje! Og ta hårkur! Så tror jeg det må bli en tur ut i det vakre været vi har idag. Mamma og pappa kommer innom en tur, de har filmet seg selv, de skal på ferie og er livredd for at snuppelille skal glemme dem mens de er borte, så jeg må spille filmen av dem hver dag for henne.... [:D][:D] Og ellers har vi ingen planer.

Haha, ser det for meg [8D]

i dag skal vi liste ferdig i gangen,sette frem hagemøblene,sette opp leke/huske stativet,sette på sikkerhetsnettet på trampolina og på butikken en tur.
Til middag skal vi grille så blir vel no godt kjøtt,pølse og salat[:D]

ORIGINAL: *Leah Amalie mi*

Haha, ser det for meg [8D]

Gleder meg STORT til å se resultatet altså [:D]

Ha ha, besteforeldre er bare så herlige.[:D][:D][:D] Noe sånt kunne fint mamma og pappa også funnet på å gjøre.

[:D]

ååååh,jeg har også lyst på pizza,eller grillmat [&o] ngh....

Kan jo svare jeg og [8D]
Vi skal ingenting i dag[:)] ingenting!
nå har jeg gjort ferdig husarbeidet....så blir bare å dusje etterhvert,stelle meg,ta med Enya ut å leke litt i fin været..

Til middag blir det LASAGNE, jeg gruer meg kav ihjel[:(]
vil ikke, men må man,så må man[:o][&o]

Hahaha, så koselig! Svigers har forlangt at vi skal ha bilde av de stående på tv-benken, slik at mini kan se de hver dag. Den lille detaljen at de stort sett ses hver dag IRL er visstnok ubetydelig.. [:D]

I dag skal jeg og mini en tur på byen med mine foreldre, så skal vi på middag og konsert i kveld og mini skal på overnatting til svigersene [:)] Gleder meg til å gjøre noe koselig når vi har barnevakt, stort sett har vi kun barnevakt når jeg må jobbe med skolearbeid eller når jeg er på skolen..

Vi skal i konfirmasjon, så hva vi skal spise der vet jeg ikke ennå![;)] Men jeg bles sulten av å tenke på det...[8D]

Vi blir sikkert like tussete besteforeldre vil jeg tro når DEN dagen kommer, forhåpentligvis er det HVERTFALL 25 år til... [8D]

Stod opp tidligt.Laga sjokoladekake til min søster som har barneselskap i dag.Sendte sambo til søppelplassen med et hengerlass hageavfall og ødelagde leker..Leverte kaken..var hos min mor og hang opp gardiner for henne..Handla så 17maiklær til alle..Nå e rauå planta i stolen imens sambo handler matvarer[:)]
Snart grilling
guitarhero i kveld[;)]    

Back
Topp