Hva skal dere i dag jenter?

Lykkeliten

Forelsket i forumet
Heisann

Dagen her blir bare Finfin hos oss
Først skal jeg og snuppa mi på en liten shopping runde, så vi har det vi trenger til ferien.
Også skal vi i inn til by'n og hente pappa'n som kommer hjem på fri etter 4 uker på havet.
Gjett om det er ei lita jente som gleder seg ❤ Og ikke minst meg også

Så hva skal dere i dag jenter?

Nr.1 Jente juli 10 ❤
Nr.2 Ventes 13. Februar 14 ❤

Ligge på bassenget å sole meg :)

03.02.14

Hei hei!
Kan tenke meg dere gleder dere ja! Jobber han på skip siden han har så lang turnus?

I dag skal vi kose oss i finværet, evt en kafé tur, og så skal jeg ringe å få svangerskapskontroll, og bare slappe av resten av dagen.. Innom nav en tur også med kontantstøtte søknad til jenta vår :)

Her er jeg hjemme i dag,sammen med snuppa mi. Skal til legen senere i dag på 1.kontroll. Må også få resept på øyedråper da snuppa har fått øyekatar. Trodde vi var ferdig med sånn nå jeg,siden hun har blitt så stor men neida... Blir vel en liten handletur også ;-)

*venter nr.2 den 8.2.2014*
-tasting fra telefonen-

Tja, gå meg en tur, vaske klær, rydde litt. Ferie <3

Her er jeg hjemme i dag,sammen med snuppa mi. Skal til legen senere i dag på 1.kontroll. Må også få resept på øyedråper da snuppa har fått øyekatar. Trodde vi var ferdig med sånn nå jeg,siden hun har blitt så stor men neida... Blir vel en liten handletur også ;-)

*venter nr.2 den 8.2.2014*
-tasting fra telefonen-

Huff ja øyekatar er noe herk.
Kan dessverre si at den kan nok komme uansett hvor gammel de blir :p
Håper hun blir frisk snart :)

Jeg skal reise hjem fra jobb om 30 minutter, hoppe i bunaden og dra på vitnemålsutdeling på skolen min :)
Fullførte sosionomstudiet forrige mnd :)
Tar med meg mini og mannen dit, bonusjenta er hos mammaen sin.
Og så, i kveld, skal jeg endelig få en hel kveld alene med mannen, det er godt over en måned siden sist!
Fy søren det skal bli deilig!

Skal gjøre husarbeid nå på formiddagen, men tror jeg trenger litt søvn før det. Sove av meg litt kvalme.
I kveld kommer ei venninne på besøk.

Er på jobb, og har et par fritimer. Vært ei slitsom natt siden storesnupp har grått og grått. Aner ikke hva som feiler henne, men hun skal til legen med pappa'n idag. I kveld blir det bare og ligge strak ut på sofa'n, tenker jeg. Sliiiiiten!

Jeg skal holde meg mest mulig i ro...regner med å sitte å småknaske mariekjeks til pakken er tom...

Pappaen min er på besøk, han bor i Thailand så han er her i 2 mnd nå. Så da har jeg noen å sløve på sofaen med hvis ikke formen blir bedre.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Ble fridag på snuppa så vi har sovet lenge og spist sein frokost :) Stormvær ute så vi holder oss inne. Skal rydde rommet hennes etterpå. Så kommer storebror hjem fra skolen så da må vi sikkert handle. Papsen i huset skal bort i dag så da blir det noe ekstra godt på oss i kveld ;)

app! Venter nr 3 :) 15.02

Skal hjem til mor (og fortelle!) og videre i dåp til niese på søndag :) gleder meg

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Jeg skal kose meg med mine søte små, når vi har sovet en dupp skal vi ut å bade og leke

Ha en fin dag jenter :)

03.02.14

Vedlegg

• 1371202161809.jpg
    1371202161809.jpg
    48,6 KB · Visninger: 10
Har vært hjemme fra jobb idag. Var så dårlig igår så tok ingen sjanser idag. Håper kvalmen kan holde seg mest mulig borte..!

Termin 9.februar med første frøet:)

Jeg skal reise hjem fra jobb om 30 minutter, hoppe i bunaden og dra på vitnemålsutdeling på skolen min :)
Fullførte sosionomstudiet forrige mnd :)
Tar med meg mini og mannen dit, bonusjenta er hos mammaen sin.
Og så, i kveld, skal jeg endelig få en hel kveld alene med mannen, det er godt over en måned siden sist!
Fy søren det skal bli deilig!

Vel gratulerer med ferdig utdannelse! :D
Godt med alenetid innimellom!

Back
Topp