Hva skal dere i dag jenter?

Ønskerbaby

September 2013<3
Jeg skal ligge på sofaen! Må gjøre litt lekser, lese til en prøve bla, men det får vente til litt senere!

Nå har meg og gubben vært å kjøpt julegave til hverandre hehe, en ny seng :) deilig med januarsalg :)
Så nå er den gamle sengen tatt ut og den nye sengen satt opp så nå skal vi slapp ev pittelitt før vi henter snupp i bhg og kose oss med henne resten av dagen :)

Jeg har vært på ul, og hos en venninne som har fri onsdager. Og kjøpt en bursdagsgave. Og kom hjem til rent hus <3 vaskedame <3. Snart kommer mannen hjem med mini. Og da skal vi leke, kose og de skal spise middag mens jeg ser på ;)

Når jeg kommer hjem blir det sofan. Kjenner at jeg er rimelig gåen (fysisk jobb med mye gåing, ståing hele dagen).

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her har jeg og guttungen kost oss i hele dag, men snart kommer pappan og henter han, så lurer litt på om jeg skal legge meg flat ut på sofaen, eller kanskje være sosial å dra bort på besøk til noen veninner som jeg ikke har snakket med i år! (blir ikke det samme med, FB og mobil)

Her i huset fyller samboer året så jeg tok halv dag i dag og kjøpte lunch til han. Nå er det kake og vaffel laging på gang men Thea pakker inn gaver hun skal gi snart :) *søt*
Om en times tid ramler halve slekta hans inn her og det blir stormende jubel og en stk sliten, gravid hormonball... :P

Sliten etter jobb, såsløver i godstolen og BV :) må ut å handle litt. I morgen blir det tur til Hafjell og kurs i 2 dager, gleder meg :) husmorferie :)

Her i huset fyller samboer året så jeg tok halv dag i dag og kjøpte lunch til han. Nå er det kake og vaffel laging på gang men Thea pakker inn gaver hun skal gi snart :) *søt*
Om en times tid ramler halve slekta hans inn her og det blir stormende jubel og en stk sliten, gravid hormonball... :p
Gratilerer med mannen :)

sliten etter lang fysisk arbeidsdag :P så nå er det på med pleddet og BV frem til lillemann våkner fra duppen sin, da blir det nok full rulle igjen frem til leggetid :P

Vi har vært over alt i dag føler jeg... Var hos mamma og leverte Emilie føre ul. Så etter ul spiste vi middag hos mamma. Så til Sverige og så endelig hjem :) nå sitter jeg på rommet til Emilie og får servert plastik mat :P

Back
Topp