Hva skal dere i dag da:)

Visst temperaturen i dag blir som i går blir det nok for kaldt til å gå på stranden for vår del.
Men her så kommer farmor og henter rumpetrollene mine for helgen og så skal jeg slappe av i kveld før jeg skal i utdrikkningslag i morgen.

~Lille bøllefrø~ skrev:
Visst temperaturen i dag blir som i går blir det nok for kaldt til å gå på stranden for vår del.
Men her så kommer farmor og henter rumpetrollene mine for helgen og så skal jeg slappe av i kveld før jeg skal i utdrikkningslag i morgen.

Ja da trenger du å slappe av:) Kos deg på utdrikningslag i morgen og grattis med bryllup:)
Får håpe vennene dine er "snille" mot deg i morgen da...Hehe:)

Jeg skal levere lillegutt i barnehagen, til Ahus på kontroll og så vet jeg faktisk ikke hva jeg skal finne på resten av dagen...

Vi skal ut i fine været og kose oss:) Blir nok å spise middag ute på resturant i dag, eller å grille her hjemme;D

Så skal vi på bohus og kjøpe litt møbler til å ha i gangen! Samt jeg skal male en sittebenk fra brun til hvit! Så vi skal nok få dagen til å gå i dag også

Planer for dagen? Hmmm.. Nei vi har no ferie så kan stort sett gjøre som vi vil selv.  Gubben skal IKKE fiske, iallfall ikke uten jenta vår. Ellers vet jeg ikke.
Jeg har lyst å dra i fjellet. Så vurderer å invitere mine foreldre med på fjellet.

sitte inne og kope... jeg er syk, T har planleggingsdag...
Må vel en tur på ikea og til byen, men det blir senere.. skal på SCHINO i dag og se på Cars 2 også
(Jeg har hørt at popcorn hjelper mot forkjølelse...)

Sommerfugl79 skrev:

~Lille bøllefrø~ skrev:

Ja da trenger du å slappe av:) Kos deg på utdrikningslag i morgen og grattis med bryllup:)
Får håpe vennene dine er "snille" mot deg i morgen da...Hehe:)

Hehe tror jeg feilformulerte meg litt.
Jeg skal i utdrikkningslag til ei venninne. Jeg er allerede gift men takker for henne jeg :)
Og ja vi skal være snille med henne :P

I dag skal jeg handle inn til minis brusdagsfeiring i morgen, lage ostekake, muffins og gelè.

Deretter blir det henting i barnehage, middagslaging, finne på noe med mini til han skal legge seg, og muligens kjærestebesøk etter det. Burde egentlig bare kommet i gang, meeen....

Leverte i bhg kl.10 og så skal jeg.......ingenting...

Er for varmt for meg til å sitte ute nå, så jeg smårydder litt inne og håper vannet går snart:p

Vi tar nok snart en tur på sjøen med båten, er kjempe fint vær!!
Og når vi først er på sjøen så skal vi bortom byen for å kjøpe babygym til mini!

Jeg har fått lov til å sove lenge i dag, og gubben har levert Frøken Fryd i BHG. :)

Var godt å sove litt ut, da jeg har måttet stå oppfør fuglene feis om morgenen de siste dagene. 

Politistasjonen i går, og skolen i går. Og i forgårs var det en tur til blodbanken for å gi litt blod.

Vaske og rydde begge etasjene til den store gullmedaljen! Vesla skal være hos mormor idag, og da utnytter jeg den tiden til å få hjemmet til å skinne.

Back
Topp