Hva skal dere i dag da?

*Labambie

Forumet er livet
Vi driver å vurderer å ta med snuppelure på kino. Hun er 3 år og 3 mnd gammel... Meeeeget skeptisk for å si det sånn, aldri sett henne sitte stille mer enn 10 minutter... [X(]

sitter å spinner i sofaen, skal på sykehuset om under 1 time for å få vite om det blir fødsel på meg eller KS.......kjenner jeg er spent ja......[:)]

Crescendo i gågata. Reise til nærmeste "by" og vandre i gågata og kjenne på den gode vårlukta. Vi har nydelig vær!:)

Skal feire bursdagen min med baguett fra Sarpsborgs beste sted [:D]
Denne dagen er bare min og jeg bestemmer alt [8D] Haha...

Jo, også kommer mamma på grillings ikveld [:D]

Hvis det er barnefilm så er det stor fare for at flere er urolige, dere kan jo sette dere sånn at dere bare kan gå hvis det blir for ille.

Vi skal ut en tur. Ta med matpakke og kaste stein i vannet... [8D]

ORIGINAL: lmk88

Skal feire bursdagen min med baguett fra Sarpsborgs beste sted [:D]
Denne dagen er bare min og jeg bestemmer alt [8D] Haha...

Jo, også kommer mamma på grillings ikveld [:D]

Gratulerer med dagen! [:)]

ta henne med, er stas med kino.

vi skal på lekeland [:D] vet det er fint vær, men småen fikk bestemme.

*Stemmer for kino*

Idag skal vi på middag til foreldrene mine [:)] For første gang på flere år er HELE familien samlet, og det liker vi ^^ Derfor må vi nesten benytte tjangsen før brodern reiser igjen imorgen..

Kjøre N i bhg når snuppelura våkner
gå til helsestasjon og veie snuppelure
Pakke til påsketur
Helst sove litt, men det utgår vel som vanlig
Trene i kveld

Gå på kino dere!![:D]

Her var planen å gå på lekeplassen og grille pølser med noen venner, men jeg er absolutt ikke i form, så det blir ikke noe av..[>:] Får satse på morgendagen heller..[:)]

vi skal på besøk til søskenbarnet mitt og ungene hennes som er på alder med mine..

Her er Mina i bhg, mens jeg skal pakke siden vi reiser til Hemsedal i morgen. Knall vær i Oslo[:)][:)]

Jeg skal hive på meg bikinien å sette meg på verandaen å hekle, hekle, hekle!
Skal på bondens marked å selge på lørdag, så må storprodusere alt jeg klarer!

Enten så skal vesla bli med tanten sin på overnattingstur- og eg skal male stua og soverommet vårt i dag!

ELLER så skal eg og barna dra på tur og besøke mamma og dei! dei har akkurat blitt ferdig med hytta, så litt spent på å se den[:)]

har ikke noen plan fastsatt enda.....Håper at venninna mi ikke er sååå ille kvalm i dag, for da skal vi på jordbærpikene og spise wok [:D]

Til nå har vi blåst egg, malt egg og laget marmorkake [:)]
Flere egg står i kjøleskapet klare til eggedosis og fruktsalatlunsj [:)]

Så blir det leking og soling ute helt til barna reiser på visitt hos pappa'n sin.

jeg skal snart på trening, så skal jeg spille fotball. Og i kveld skal jeg også på trening.[8D]

Vi skal til fille onkelen til jenta mi og se på di nyfødte kyllingene :)

Back
Topp