hva skal dere i dag da??

**Camilla**

Glad i forumet
Jeg har levert gubben og jentungen på flyplassen,de skal reise til farmor og farfar,og jentungen er strålende fornøyd[:)]

Så da sitter jeg her,10 dager alene (utenom to hunder og en katt),hehe[8D]

Så tenkte jeg å ta en tur over grensa å shoppe litt,men må finne ut når det åpner først[:D]

Ha en super dag alle frebruar snupper

Her blir det vel å nyte solen. Samboer var ute i går og forstod det som at planen var å krabbe over Fredrikstad brua hjem- så regner med at han kommer til å være dårlig i form i dag[8D] Så jeg og snuppa skal nok kose oss en del ute tenker jeg [:D]

Tror det åoner 10 på Nordby men 9 i mat butikkene[:D]

idag skal vi nyte solen, kanskje dra på kafe. ellers blir mormor 80 år i dag, så hele familien skal ut å spise i etter middag..
ha en super dag da alle sammen[:D]

Her har vi ikke lagt noen planer enda. Vi får ta det som det kommer. Muligens en tur ned til morfar (pappan min), for å holde han og 2 små med selskap. Han passer tanteungen min i helga, og min mellomste er der for å hjelpe han litt [:)] Ellers bestemmer været litt. Grått og en del regn her for tiden [&:]

ORIGINAL: **Camilla**

Jeg har levert gubben og jentungen på flyplassen,de skal reise til farmor og farfar,og jentungen er strålende fornøyd[:)]

Så da sitter jeg her,10 dager alene (utenom to hunder og en katt),hehe[8D]

Så tenkte jeg å ta en tur over grensa å shoppe litt,men må finne ut når det åpner først[:D]

Ha en super dag alle frebruar snupper

Skal over grensa i dag jeg å [:D] Nordby senteret åpner kl 10.00 tror jeg dah.  Ha en flott dag alle dere søte snupper.

Reker og en Clausthaler hjemme på terrassen til mor og far i dag.Nyyyte sola :-) 

skal kose meg med min kjære :)
ut å kikke på møbler og etterpå skal vi på flyshow :)

ble viss ikke noe av det alikevel siden jeg ligger å spyr....

Var snakk om kansje telttur på fjellet, Men såg litt grått ut, så får høre med sambo når han kommer hjem[:)] 

Eller så bli det vel å reie opp til svigers, så vesla får se på dyra(dei har gård) og springe fritt ute[:)]

Skal fortsette feiringen av min samboer som er 29 år i dag [:)] mer familieselskap i formiddag. Og så litt feiring med mat i kveld. Dritt vær ute, så godt å være inne iallefall. 

i dag har vi ingen spesielle planer [:D] gubben er på jobb å jeg og minsten er hjemme, menst eldste gullgutten er på sommerferie hos pappaen sin[:D] er jo dritt vær ute her, så er ikke akkurat noe strålende vær å være ute i heller...

Har hatt feberunge i natt(40 i feber og litt feberkramper), fåreløbige feberfri og ganske god form:)

Så må en liten tur på butikken å kjøpe mer paracet til ho, tilfelle ho får høy feber igjen...

Ellers så skal vi innom svigermor og svigerinne å fortelle nyheten:)

Svigermor: Skal gi henne et garnnøste og et kort hvor det står:"kan du begynne å strikke hjemmreisedrakt til meg? Hilsen lille spire.

Svigerinne: Gi henne et kort med 100kr: "kjære tante, kan du spare disse pengene å kjøpe is til meg når jeg kommer i februar:)

hihihihihih!!!!

Tusen takk for svar på når det åpna,tinan og therese*,meeeeen jeg sovna igjen jeg![:D]
Hehe,men får dure bort nå istede da[8D]

I dag har æ såve til kl 12:30 E så trøtt før tia at i dag sku æ sove lenge også passe det så bra når gubben e i utdritningslag[:D]
Så i dag ska æ bare kose mæ og slappe av aleina i heimen.

I dag føle æ mæ ikke bra, har influensasymtomer, vondt i alle muskler og ledd, vedig trøtt og litt kvalm, hadde det sånn sist også, er det noen andre som har det sånn? I kveld skal vi i 30 årsdag, blir vanskelig, tror det er mange som skjønner det da, æ som aldri sier nei takk til et glass vin eller to. Må komme på noe smart, det er bare å komme med forslag.

Kom hjem fra sthansfeiring for ei lita stund siden. Overnattet på ei hytte[:D]

Nå er gubben og gullet ute på sykkeltur og ser på fotballkamp, og jeg slapper av.

Blir nok bare kos resten av dagen. Kanskje nyte en middag på terrassen i kveld[:)]

Ønsker dere alle en flott lørdag

Ingen store planer for dagen..eller helgen generelt[8|] Sambo er på jobb og kommer ikke hjem før mandagsmorgen[&:]
Eneste planen jeg har, er å kjøre en tur til Coop Obs og handle litt til helga, så kanskje dra innom søsteren min på hjemturen å snakke shit[8D]

Back
Topp