hva skal dere i dag da?

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
sambo ble ringt opp i går kveld kl 22 om han kunne jobbe nattvakt, d var krise.. greit d da, så får jeg klare meg fram til kl 2 iallefall[8D] da er d d som skjer også.. Mali får rote, mens jeg ser på[;)]

forhåpentligvis får vi rydda og sortert babyklær i dag og satt ut hagemøblene[:D] hadde vært godt!
i kveld skal d være strøkent iallefall[:)] sånn at vi får en hvildag i morgen[:)]

noen som skal gjøre mer interessante ting enn meg elr?[;)]

Interessant og interessant fru blom....[&:]

her skal det vaskes, bakes, handles og hente sykkel til minsten og gave til sambo - bursdag i morgen...

Dekk skal skiftes og babyklærne skal vaskes - tjoho!! - eh...sa jeg manko på overskudd i dag eller???
Denne helga skal bli spennende du...

Ønsker alle ei herlig helg - skulle ønske jeg kunne sitte i solveggen og bare nyte finværet...[:D]

jeg glemte jo å skrive god helg![:D]

desto bedre i morgen da vettu hvis du får gjort alt i dag[;)] flinka!

I dag skal jeg ut en tur i det nydelig været som er her i dag.Tenker Bella vil ned en tur til vannet og bade litt.  Skal først ha meg en tur til byen å kikke litt og så har jeg fått ut dynene og overmadreassen på verandan og skal få vaska soverommet i løpet av dagen.:) Det er hvertfall planen så får vi se hvor mye vi orker hehe:)

Ha en fabelaktig helg jenter :) kos dere masse[:D][:D]

Nå sover lille mann, gubben og jentungen er på søppeldynga, når de kommer hjem skal vi alle ut å kose oss, eller jeg skal løpe etter lille gutt, mens gubben raker hagen[;)]
Lille gutt fikk seg 3hjulsykkel i går så den må prøves ute i dag, rekker ikke ned,men veldig stas å sitte på den å dytte den rundt[:D][:D]

Ellers er det NYDELIG vær så skal være ute så mye som mulig,kanskje en tur på plantasjen å kjøpe litt blomster(selvom rådyra spiser de opp[:'(] )

Ha en fantastisk helg å kos dere masse!!![:D][:D][:D]

I dag må jeg ta litt forfallende husarbeid, og så MÅ jeg ha meg en tur ut, nydellig vær i dag jo.

Ellers skal jeg lage et kort, (scrappe, ja alltid i siste liten [8|]) vi skal i 60 års dag i kveld.
Jeg kjøpte meg to nye kjoler i går, som jeg var kjempe fornøyd med, så jeg gleder meg til å pynte meg i ettermiddag [:D]

Riktig god helg, jenter!

Hmm.. jeg gjør nesten ingenting idag.. Dere andre er jo så aktive jo!!

Mannen og Solskinn har netopp dratt i barnebursdag. Jeg orket ikke være med for er så uggen i formen og svimmel.
Mens de er borte skal jeg nok titte litt på data og tv tenker jeg.. Kanskje høre lydbok?

Når de kommer hjem så skal vi kanskje en tur på et handlesenter. Solskinn har fått dilla på noen t-shorter på H&M (med div dyretrykk på.) Hun fikk to av bestemoren sin for noen uker siden, og jeg kjøpte en til henne igår. Så nå er det kun en igjen hun "mangler". Og da vi tittet i lommeboken hennes så lå det penger der, så da sa vi ja til at hun kunne få kjøpe den siste t-shorten også. Hun ble sååå lykkelig!! He-he...
Også skal jeg handle noen baby-gaver til veninner/kjente som har fått barn.

Senere ikveld skal jeg og mannen sette oss ned for å se hva vi trenger til Lille Glede av utstyr. Og finne summen på de div tingene. Gubben fikk litt stress-følelse da jeg sa her om dagen at det bare var 70 dager igjen til termin.. He-he..

Ha en fin helg alle sammen!!

Sambo og jeg skal egentlig ut til Sandvika nå og hente noe til boblebadet,meeen jeg sniker meg unna[:-] Han får fra selv. hehe
Jeg derimot skal kose meg ute på verandaen med latte og sola[:)] Tenkte ta med lille voffsen vår ut så han kan leke og kose seg,også er det jo lov og håpe at jeg får litt farge i ansiktet i det minste[;)]
Senere i dag skal vi grille og kose oss siden vi ikke fikk gjort det i påsken. Så her er det kjøpt inn grillmat så det holder[8D]

Ha en super dag alle vakre junijenter[:D] GOD HELG!

Nå har jeg nettopp gått tur i en time[:D] er jo så himmelsk deilig ute og virker som solen skinner på alle kanter i Norge.. Snakket med en venninne av meg i Sverige, og der også var det sol og blå himmel..[:)]

Nå tenkte jeg at jeg skulle ta med meg ut en stol, og en bok med en flaske vann og sitte meg ut i husveggen litt og få litt sol i flaisen..

Senere er det ingen planer, bortsett fra at jeg burde tatt litt husvask.. og burde pakket ned ting til flyttedagen... og burde burde burde mye annet. Så får vi nå heller se hvor mye som faktisk blir gjort[8|]

Idag har vi vært og kjøpt bil, vært på kjøpesenteret og spist og handla oooooog ikke så mye mer enda. [;)]

Skal lage middag etterpå, iallefall. Blir tacos med pitabrød og salat. Namme!

I dag har Lucas og jeg vært ute og storkost oss i sola [:D] Vi har kastet utover snø så det skal smelte fortere [8D][:D] Å masse har allerede blitt borte [:D][:D] Vi roper på sommeren [:D]
Også har vi gått en tur bort på bensinstasjonen for å kjøpe oss is [:)] 
Sambo driver med bilen, men kommer vel hjem snart.

I kveld skal vi til mamma og pappa på middag [:D] Ellers er det bare kosehelg

Mange planer her i dag... Foreløpig har jeg kun vært på spinning, handla mat og sitti i sola. Fått mange nye fregner

Nå skal jeg vaske leiligheten og rydde litt. Vi skulle egentlig på ikea i kveld noe jeg har gledet meg til lenge.. Kjøpe kommode og seng til mini.. meeeen så ringte sambo nå og han er visst på vei til sykehuset.. skada seg under fotballkampen.. Håper det ikke er noe alvorlig men mulig akillesen er røket. stakkar!! Og jeg som ville på ikea!!!!  jaja.. håper såklart alt er bra med han men det var jo typisk..(bilen hans kokte over i dag før kampen også så ikke helt hans dag)

Ha en fin helg videre alle sammen

Her har det vært utedag i dag[:)] Og ellers bare dankdriving[:D]
Gleder meg til i kveld, skal kose oss med taco...nammenam[:D][:D][:D]

Vi driver på ute i hagen, så utrolig deilig med egen hage... Driver å lager blomsterbed, og jordbærbed.. Er for det meste sambo og broren som holder på, mens jeg koser meg i SOL-steken.. tihi... [:D][:D][:D]

Blir nok mye av det samme i morgen. [:D][:D][:D]

Dere får ha en STRÅLENDE helg jenter...

Idag har jeg bare sittet ute i solen å kost meg ;) Må passe på å nyte dette nydelige været[:)]
Nå kommer snart svigers og skal spise lasagne sammen me oss[:D]

Ha en fortsatt strålende helg jenter

Back
Topp