HVa skal dere i dag da jenter?

Godzilla

Elsker forumet
I dag har jeg fri(sykemeldt 50%) og slapper av hjemme. Snuppa har sin 3.dag i barnehagen, og det var såvidt ho hadde tid til å gi meg en hadetklem før ho løp inn til barna for å leke videre..ja, det er jo bra det, det kan jo godt være at det plutselig snur en dag(noe jeg ikke tror)[:D]..

Ellers skal jeg i dag ikke gjøre en ting, kanskje vaske litt klær. Må vel lage middag også, tenkte å lage koteletterm/poteter, grønnsaker og brun saus...

Jeg ringte litt rundt på Sykehuset for å høre om de hadde fått henvisnigen fra fastlegen min ang.tidlig ul, etter mye frem og tilbake og endel del tlf[:@] så måtte legen faxe det på nytt...så nå venter jeg på en tlf fra gyn.poliklinikk, håper at det går littfort...

Ha en strålende dag jenter[;)]

Idag har jeg enda ferie, da skolen ikke begynner før neste mandag! Passer jentungen (5) til ei vennine som må jobbe denne uka! Gullet vårt er i barnehagen, vil ikke ta fra henne det, hun var sååå glad for å se alle igjen sist tirsdag!! =)

Ellers tenkte jeg å beise resten av hønsegarden, høytrykkspyle og beise det siste kaninburet og begynne på storrengjøringa.. Kunne tenkt meg å fått vaska ned hele huset før jeg begynner på skolen, så det ikke blir så mye husarbeid de første dagene iallefall! Skal også regjøre og møkke ut av alle dyrehusa, så jeg slipper det med det første =)

Til middag idag blir det selvfiska dampa saltsprengt torsk, med poteter, gulerøtter og hvit hjemmelaga fiskesaus! =)

Her slet jeg med å få levert lillegutt i barnehagen på morgen i dag...svimmelheten var værre [>:] også kom jammen kvalmen også [:'(]. Håper iallefall jeg kan slippe unna litt lettere enn sist sv.skap....
Jeg er sykemeldt ut denne uka, men kommer det her til å fortsette så må jeg tilbake til legen. Har jo ikke sjans til å få gjort noe på jobb sann som jeg er... [&:]

Ellers skal jeg legge meg ned og lese litt i dag. Se om jeg får hengt opp en klesvask...også se om jeg får laget middag. Hadde planer om fiskegrateng, poteter og grønnsaker.

Idag har jeg og småtassen her trillet tur i 2 timer! Var så fint vær idag så vi trillet bort til brygga med alle båtene som var stor stas [:D] Ellers idag skal vi på besøk, lage god middag og bare være sammen tenker jeg[;)]

Sykmeldt fram til 18 august. Og er nå i en "down" periode. veldig kvalm og dårlig så LITE jeg orker. . .

Jeg kjørte min sambo til sykehuset 7.30 han skal opperer vekk en fetklump ved lysken. Så leverte jeg min i bhg og så kjørte jeg inn igjen til byn for å gå til legen selv, hun fant ut jeg var så langt på vei jeg trodde det var et godt tegn[:)] Så i morgen skal jeg ringe sykehuset og bestille tid til UL. Men etter legen var jeg på sykehuset og da var ikke sambo kommet inn på oprasjonstuen...Håper han er klar til å bli hentet snart. Eller har jeg vasket klær og så kjøpt masse biler til mini, jeg bare måtte [:D]

Sitter på jobb og kjeder meg i grunn litt[:-] Her e stille og rolig i dag. Middag treng eg heldigvis ikkje tenke på, mannen i huset som lager den, mens eg henter snuppa i barnehagen[:D]

ORIGINAL: PippiLottis

Jeg kjørte min sambo til sykehuset 7.30 han skal opperer vekk en fetklump ved lysken. Så leverte jeg min i bhg og så kjørte jeg inn igjen til byn for å gå til legen selv, hun fant ut jeg var så langt på vei jeg trodde det var et godt tegn[:)] Så i morgen skal jeg ringe sykehuset og bestille tid til UL. Men etter legen var jeg på sykehuset og da var ikke sambo kommet inn på oprasjonstuen...Håper han er klar til å bli hentet snart. Eller har jeg vasket klær og så kjøpt masse biler til mini, jeg bare måtte [:D]

Du har en bilgal liten en du også ja [:D]

Jeg har vært på jobb i dag. Blir rett og slett utslitt og gleder meg til fri i morgen.
Tror det blir en tidlig kveld på meg i dag.

Idag har jeg bare vasket klær og ryddet ting på plass. Kom hjem fra ferie natt til søndag...

Jeg sitter på jobb nå, seinvakt denne uka..
Tidligere i dag har jeg plukket ut blomster og fasong på brudebuketten, og ellers ordnet litt bryllupsting [:D]
Gleder meg til jeg er ferdig for dagen, kjenner jeg blir fortere sliten om dagen ja..

Back
Topp