Hva skal dere i dag da jenter???

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
En venninne av men fikk babyen sin i natt. (samme venninnen som kjørte meg til sykehuset når vi fikk vite at Aron sitt hjerte hadde sluttet å slå), jeg er så letter over at alt har gått bra og at han nå er født frisk og fin <3 Så i dag skal jeg få hilse på den lille karen, blir nok litt tøft, men også fint!

Så i ettermiddag skal vi på sorggruppe, litt av en kontrast på dagen....

Skal dere noe spennende da? :)
 
Jeg er sykemeldt nå, og har sønnen min hjemme. Han tryna i Bhg og sprakk leppa. Vært på legevakta og fått han limt ;) Så da blir det innekos med drømmehagen :)
 
hatt fri idag! deilig! så har vært på den rundturen.. først en tur hos legen, så oppe hos en kompis å henta no verktøy (vi rivde hele kjøkkenet igår.. og mannen må skru til sponplatene i gulvet før han skal legge nytt gulv etterpå idag eller noe :p så handla.. så henta snuppa i bhg.. og nå koser vi oss hjemme.. i kaoset! hehe.. gleder meg til kjøkkenet er på plass :) for besøk at venninna mi etterpå. det blir koselig. skravle litt :) hun hadde termin for to dager siden :) må skje noe snart :D gubben hennes er elektriker å skal se på no greier på kjøkkenet :)
 
Teller minutter til jeg er ferdig på jobb, så er det hjem, hjelpe prinsessen med leksene, trygle samboer om han kan lage middag, sove litt, spise litt, gå tur....that's it! :p Men har ikke sovet på mange netter, holder på å dø!!!
 
Her har jeg vært på svk time nr 2. Bt var litt for høyt, så legen senxte meg videre til hjerte pol. Jeg går alt på veldig høy dose med bt medisiner :/

Vi skal oxo kansje se på ny katt i dag. Emilie sin vakre go pus ble på kjørt og drept i går :( Og hun bare går og roper på tige'n og savner han masse :'(
 
Her har jeg vært på svk time nr 2. Bt var litt for høyt, så legen senxte meg videre til hjerte pol. Jeg går alt på veldig høy dose med bt medisiner :/

Vi skal oxo kansje se på ny katt i dag. Emilie sin vakre go pus ble på kjørt og drept i går :( Og hun bare går og roper på tige'n og savner han masse :'(

Stakkers lillepus. Håper dere finner en ny til Emilie slik at hun ikke er så lei seg <3
 
i dag har jeg vært på jobb:) holder nå på med middagen. etter det blir det å vaske å rydde litt. så kommer lille broren min for å passe lille mor ,slik at jeg kommer meg på fagforbunde møte. så blir det muligens kortspill med brodern:)
 
Sliten etter jobb, blir snart middag, og så ut en tur, før jeg skal slenge meg på sofaen og prøve å ikke sovne:p
 
Vært på jobb i dag, og det var slitsomt, var itrolig kvalm. Begynner etter kl 12 som regel, vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Føler sjefen vil ha meg på jobb for en hver pris, ihvertfall ikke noe sykemelding. Henta knotten i barnehagen, så de nye brillene mine, og nå slapper vi av hjemme :) prøve å støvsuge litt senere :)
 
Har vert på jobb, så nå er jeg trøtt og sliten.. Ungene er i seng og jeg koser meg med cola og potetgull:/
 
Back
Topp