Hva skal dere i dag da jenter?

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Jeg har jobbet fra fredag til i gårkveld, så har sovet leeenge i dag!! [:)] Nå skal jeg ta med meg et blad og sette meg i bikinien på verandaen!!!

sambo har sagt til foreldrene sine at vi skal ha små... han og moren hadde sett på bilder av noen unger, så da hadde han sagt at det ikke var så lenge til ho ble bestemor til en slik en også...[:)] Hu hadde sagt "hva mener du??" "Tone har blitt smelt på tjukka!!" haha... morra hadde sagt at "du, det er ikke det det heter altså!!" haha... Men de ble veldig fornøyd da. Svigerfar visste det allerede fordi jeg hadde glemt å si til fysioen min at han ikke skulle si noe, men hadde ikke sagt no til svigermor for han ville vi skulle fortelle selv. Svigermor hade sine anelser, fordi jeg ikke kunne på mr og syns jeg hadde lagt på meg... barnevakten sambo hadde når han var liten (god venn av familien) hadde spurt svigermor for en uke sidn el no om jeg var gravid.. haha.. Så kan vel konkludere med at jeg ER oppblåst - ikke noe jeg bare føler... haha[:)]

ååh! Du får kose deg i varmen[:)]! Her i Trondheim er det grå himmel og kaldt [&:]
Idag skal jeg bare kose meg hjemme, med min datter som er dårlig! Vi skal straks bake horn med ost og skinke i [:)]

skal hente sykemeldingen min hos legen...
må bare få i meg litt mer mat...

Hehehe, godt å høre det er flere enn bare meg som er oppblåst... har lagt vekk de gamle buksene, de kan jeg bare glemme å få på meg! [8D]

I dag er det litt husarbeid hjemme, så skal vi vel på besøk til svigers i ettermiddag tenker jeg [:D]
Samboeren hadde lyst til å grille, så det gleder jeg meg til!!! Men syns det er så færlt, for det er DET bra været ute, og jeg sitter og hutrer og fryser??? Wtf...??? Det stemmer liksom ikke helt...fler som har det sånn...?

Ha en kjempefin dag alle sammen!!!

Alltid like artig når hemmeligheten er sluppet[:D][:D]
Og at nyheten blir tatt godt imot ikke minst[:D]

Her blir det jobb frem til kl 16 og dermed hjem og slappe av med herlige sambo

Jeg skal være syk og kose meg med saltvannsnesesprayen min<3. Skal ned til legen etterpå å få sykemelding. Pinlig, var jo hos legen om fredagen=P. Menmen, skaffer jeg ikke sykemelding så blir nav sinna=P. Og de er mye raskere med å ødelegge enn med å hjelpe!

Så skal sambo spille fotballkamp. Lurer på om jeg skal være med. Er i samme by som mora mi bor i=)

eg skal på tidlig ul i dag [:D] men er ganske dårlig.. så det blir spennende å se om eg klarer å komme meg ned og hjem igjen uten å spy [&:][&:]

Jeg skal på fjelltur med min kjære :) Jeg er veldig opptatt av å ikke slutte å trene selvom jeg er gravid, så fjelltur er et kjempe godt alternativ :)

I dag har jeg ikke gjort så mye, burde vært ute i sola i dag, men fikk litt for mye i går, så må la huden få en hvil. Men jeg har trent, lagt sammen kler og styrt litt på i huset.

I dag har jeg jobbet 6 timer [:D][:D][:D] ringt legen og han skal ringe meg etter 15, blir spennende å høre hva han sier [:)][:)]

Å nå har jeg pakket og skal reise på møte i Stryn og skal bo på hotell Alexandra i Loen i noen dager....
tror det blir en båttur til Måløy eller noe også [;)]

KOSE DERE SNUPPER....

Idag har jeg gått tur med bikkja, og vært og sett på vogna vi ønsker oss[:D] Er en barneutstyrsbutikk like ved der sambo jobber, så vi dro innom, fordi vi hadde så god tid[:)] Det var så absurd, for det ble så virkelig, plutselig! Hadde heldigvis spist rett før, så jeg så jo ganske mer gravid ut enn det jeg egentlig er, haha[8D] Fikk hvertfall sett vogna på nært hold, prøvd med voksipose oppi osv[:)] Gleder meg til høsten eller noe, når vi endelig skal KJØPE den![:D]

Ellers så skal jeg på jobb kl 4[:)]

Har jobbet i dag og er snart på vei hjem.

Gubben har sommertid så jeg har bestilt middag til jeg kommer hjem.
Planen er ellers å angripe IKEA i dag kl 20... når alle de med små sutre-unger har gått hjem :)

- Myth -

Jeg er fortsatt på jobb. Slutter nå kl. 16 så da skal jeg hjem og nyte det fine været:) Mannen min har siste fridag i dag før han begynner i ny jobb så vi skal grille ute i hagen:) Og så har jeg ikke helt bestemt meg for om jeg skal trene eller besøke mormoren min på sykehuset:) Er kjempe sliten så er mest fristet til å ikke gjøre noe:) Og sist jeg var gravid så kunne momoren min se det på meg med en gang. Så jeg er veldig redd for at hun skal se det på meg denne gangen også. Senere skal mannen min på fotballkamp så da må jeg då gjort litt hjemme. Brette klær og få orden:)

Jobbet fra tidlig morgen til fire jeg. Så hjem og spise take away pizza på terrassen før jeg nå sitter i hagen med pc'en og koser meg mens N er på lekeplassen[:)][:)][:)][:)]Skal snart på trening da!!

Back
Topp